افزایش قیمت جنسیس G80 مدل 2017

جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
جنسیس G80 مدل ۲۰۱۷ که پیش از این با نام هیوندای جنسیس به فروش می‌رفت، افزایش قیمتی بیش از ۲ هزار دلار را تجربه خواهد کرد. دلیل این افزایش قیمت اضافه شدن به لیست امکانات استاندارد این خودرو است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

قیمت سدان سایز متوسط لوکس جنسیس G80 برای سال آینده ۲ هزار ۶۵۰ دلار افزایش را نسبت به هیوندای جنسیس را تجربه خواهد کرد و قیمت آن به رقم ۴۲ هزار و ۳۵۰ دلار خواهد رسید. دلیل این افزایش قیمت، اضافه شدن امکانات استاندارد این خودرو است.

این خودرو از یک پیشرانه‌ی شش سیلندر وی شکل با ۳.۸ لیتر حجم استفاده می‌کند که توانایی تولید ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۷ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این خودرو به صورت استاندارد به صورت محرک عقب تولید می‌شود اما با پرداخت ۲ هزار و ۵۰۰ دلار مبلغ اضافه می‌توان نسخه‌ی چهارچرخ محرک آن را نیز خریداری کرد. مدل‌هایی که مجهز به سیستم چهارچرخ محرک هستند به صورت استاندارد از گرم‌کن صندلی‌های عقب و گرمکن فرمان برخوردار هستند.

هیوندای جنسیس

اگرچه جنسیس G80 از نمای ظاهری تقریبا یکسان با مدل قبلی خود برخوردار است اما با افزایش قیمت، شما در این خودرو چیزهای بیشتری از یک برند لوکس را دریافت خواهید کرد. امکاناتی چون سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار نقطه کور و سایر تجهیزات ایمنی هیوندای به صورت استاندارد در تمامی مدل‌های این خودرو موجود هستند. همچنین G80 به صورت استاندارد به سیستم سرگرمی و ارتباطی مجهز به نمایشگر لمسی ۸ اینچی نیز مجهز است که توانایی پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto را دارد.

با پرداخت ۴ هزار و ۷۵۰ دلار دیگر، می‌توان تیپ پریمیوم این خودرو را خریداری کرد، این تیپ مجهز به چراغ‌های مه شکن از نوع LED، سیستم صوتی حرفه‌ای Lexicon مجهز به چهارده بلندگو، سنسور پارک، سردکن صندلی‌های جلو و سقف پانوراما است. اگر بخواهید تیپ پریمیوم این خودرو را خریداری کنید می‌توانید با پرداخت ۴ هزار و ۲۰۰ دلار دیگر پکیج Ultimate را نیز دریافت کنید که شامل امکاناتی مانند صندلی‌های چرمی بهینه‌سازی شده، سیستم نمایشگر سربالای تمام رنگی، نمایشگر لمسی ۹.۲ اینچی، سیستم صوتی با ۱۷ بلندگو، درب صندوق عقب برقی و چند آپشن دیگر است.

هیوندای جنسیس

در کنار پیشرانه‌ی V6، امکان خریداری G80 با پیشرانه‌ی هشت سیلندر وی شکل نیز وجود دارد، این پیشرانه دارای ۵ لیتر حجم است و می‌تواند قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۵۱۹ نیوتن‌متر را تولید کند. این مدل داری قیمت ۵۵ هزار و ۵۰۰ دلار است. جنسیس G80 بهینه‌سازی شده در نسخه‌ی ۵ لیتری خود تنها به صورت دیفرانسیل عقب قابل خریداری خواهد بود. مدل ۵ لیتری به صورت استاندارد به پکیج Ultimate مجهز است اما امکانات اضافه‌ای چون رینگ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچی، چهار خروجی اگزوز و رکاب مجهز به چراغ نیز در این مدل وجود دارند.

جنسیس G80 از همین ماه به نمایندگی‌های فروش هیوندای تحویل داده خواهد شد.

هیوندای جنسیس
هیوندای جنسیس
هیوندای جنسیس
هیوندای جنسیس
هیوندای جنسیس
هیوندای جنسیس
هیوندای جنسیس
هیوندای جنسیس
هیوندای جنسیس
هیوندای جنسیس
هیوندای جنسیس
هیوندای جنسیس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات