لامبورگینی کانتاش با قیمت لامبورگینی اونتادور

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیا حاضرید که قیمت یک لامبورگینی اونتادور را برای خرید مدل قدیمی کانتاش پرداخت کنید؟ اخیرا یک دستگاه کانتاش با قیمتی برابر با لامبورگینی اونتادور در یک حراجی به فروش رفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دو دستگاه لامبورگینی کانتاش در حراجی خودرویی در سیلوراستون برای فروش گذاشته شده‌اند که برای آن‌ها قیمتی حدود ۳۰۰ هزار پوند تعیین شده است، این قیمت تقریبا معادل ۴۰۰ هزار دلار است. با چنین پولی می‌توان یک لامبورگینی اونتادور جدید را خرید. چنین قیمتی برای این خودروها نشان می‌دهد که خودرویی که در سال‌های کودکی پوستر آن را روی دیوار اتاقمان نصب می‌کردیم هنوز نیز طرفدارانی دارد و افرادی از همان نسل دارای مغز اقتصادی بهتر از دیگران هستند. 

لامبورگینی کانتاش

خودروی نخست به رنگ قرمز است و از نسخه‌هایی است که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد لامبورگینی ساخته شده‌اند. این مدل دارای ورودی‌های هوای مربعی شکل و کرکره‌ای در بدنه است و از قطعات آیرودینامیکی اضافی نیز در این مدل بهره‌گیری شده است. این مدل خاص متعلق به کلو رابرتز همسر کارول شلبی فقید است و این نخستین بار در شانزده سال گذشته است که این خودرو برای فروش گذاشته می‌شود. 

لامبورگینی کانتاش

در کنار این مدل یک نمونه‌ی قدیمی‌تر کانتاش نیز برای فروش گذاشته شده است که از نوع 5000 S و به رنگ سفید است. این خودرو مدتی در مالکیت یکی از شاهزاده‌های سعودی بوده است. این مدل حتی از لامبورگینی قبلی نیز خاص‌تر است چراکه تنها ۳۲۰ دستگاه از آن به تولید رسیده است، این در حالی است که از نسخه‌ی ویژه‌ی ۲۵ سالگی لامبورگینی به تعداد ۶۲۷ دستگاه تولید شده است. این خودرو به تازگی تحت بازسازی قرار گرفته است و با داشتن شجره نامه‌ی سلطنتی خودروی بسیار نادری به حساب می‌آید. با وجود کارکرد ۳۰ هزار کیلومتری این مدل که در مقایسه با کارکرد ۸ هزار کیلومتری کانتاش قرمز رنگ بیشتر است، اما پیش بینی می‌شود که این خودرو توجه بیشتری را در پیست مشهور بریتانیا به خود جلب کند.

نظر شما درباره‌ی لامبورگینی کانتاش و قیمت بالای این دو نمونه چیست?

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات