سوپر اسپرت ۲ هزار اسب بخاری کیتینگ بروس

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت خودروسازی انگلیسی کیتینگ (keating) وعده داده است که برای سال ۲۰۱۷ سوپر اسپرت بروس (Berus) را با توانی نزدیک به ۲ هزار اسب بخار راهی بازار کند. برای اطلاع از جزئیات فنی این خودروی توانمند، در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت انگلیسی کیتینگ سوپرکار، جزئیات اولیه‌ای را از جدیدترین محصول خود با نام بروس انتشار داده و گفته است که این ابر خودرو دارای قدرت ۲ هزار اسب بخار و در کمتر از ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

با اینکه کیتینگ شرکت کوچک و کمتر شناخته شده‌‌ای در صنعت خودروسازی است، اما نزدیک به یک دهه است در توسعه‌ی خودروهای سوپراسپرت فعالیت داشته است. این شرکت بیشتر به ساخت خودروهای بسیار قوی و فوق العاده سبک وزن اشتغال دارد که می‌توانند پا به پای سوپراسپرت‌های مطرح رقابت کنند.

کیتینگ بروس

مدل جدید کیتینگ، نام یک مار کبرای سمی را با خود به یدک می‌کشد که بیشتر در نواحی آسیا و اروپای غربی یافت می‌شود؛ این خودروی توانمند، بروس (Berus) نام دارد. سوپر اسپرت کیتینگ بروس در نمای جلوی خود شبیه به یک خزنده طراحی شده و شمایی از سر یک مار را تداعی می‌کند؛ در بخش پایینی ورودی‌های هوا نیز طرحی شبیه به آرواره طراحی شده است.

کیتینگ بروس

بنا به گزارش اتواکسپرس سوپر اسپرت بروس در سه نسخه به بازار خواهد آمد؛ نسخه‌ی اول و استاندارد ۶۵۰ اسب بخاری، نسخه‌ی قوی‌تر ۲۶۰۰ اسب بخاری و در نهایت نمونه‌ی تمام الکتریکی ۵۳۶ اسب بخاری.

آخرین مدلی که شرکت کیتینگ از آن رونمایی کرد مدل بولت بود که سه سال پیش معرفی شد. کیتینگ برای قوی‌ترین نسخه‌ی آن خودرو، حداکثر سرعت جاه طلبانه‌ی ۵۴۷ کیلومتر بر ساعت را اعلام کرده بود. با این حال مدل بولت هیچگاه به مرحله‌ی تولید نرسید.

کیتینگ بروس

طبق گزارش منتشر شده از اتوکار تمامی مراحل طراحی، مهندسی و تولید خودروی بروس در شهر بولتون بریتانیا انجام خواهد شد. رونمایی از سوپر اسپرت کیتینگ بروس برای نمایشگاه خودروی تاپ مارک موناکو که در ماه آوریل برگزار خواهد شد، برنامه‌ریزی شده است.

کیتینگ بروس
کیتینگ بروس
کیتینگ بروس
کیتینگ بروس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات