ب ام و M3 و M4 با تیونینگ AC Schnitzer

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت های تیونر سعی می‌کنند بهترین خودروهای روز را ارتقا دهند و محصولات ب‌ام‌و یکی از برندهایی است که همه‌ی تیونرها تمایل به ارتقای آن‌ها دارند. اِی‌سی اشنیتزر (AC Schnitzer) نیز یکی از این تیونرها است که سابقه‌‌ی زیادی در ارتقای محصولات ب‌ام‌و دارد. برای اطلاع از جدید‌ترین خودروهای این شرکت تیونینگ، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در صورتی که توان ۵۰۳ اسب بخار و گشتاور ۶۵۴ نیوتن‌متر (۴۸۲ پوند فوت) نظر شما را جلب می‌کند، در نتیجه آخرین تیونینگ اِی‌سی اشنیتزر (AC Schnitzer) نیاز شما را به خوبی تامین خواهد کرد. این تیونر مطرح در آخرین پروژه‌ی خود به ارتقای M3 و M4 محبوب‌ترین خودروهای سری اسپرت ب‌ام‌و پرداخته است. باید از این خودروساز بخاطر پیشرانه ۳ لیتری توروبوشارژ که به آرایش خطی ۶ سیلندر تولید شده است، تشکر کرد؛ محصولات این خودروساز باواریایی رویای تیونرها هستند زیرا می‌توان به راحتی پیشرانه‌ی آن‌ها را ارتقا داد و باعث افزایش قدرت آن شد.

افزایش قدرت در پیشرانه‌‌ی این خودروها با ارتقای نرم‌افزار ماژول کنترل حاصل شده است که بدین ترتیب خروجی پیشرانه را از ۴۲۵ به ۵۰۳ اسب بخار و گشتاور را نیز از ۵۵۰ به ۶۴۵ نیوتن‌متر افزایش می‌دهد. سیستم اگزوز اشنیتزر نیز با صدا خفه‌کن و قابلیت کنترل دریچه‌ی خروجی و صدا، از طریق بهبود جریان گاز، کمی به افزایش قدرت کمک کرده است.

بی ام و M3 AC SCHNITZER

هر دو خودرو را می‌توان با کمک فنر‌های مخصوص اشنیتزر سفارش داد (باعث می‌شود ارتفاع خودرو به میزان ۲۵-۳۰ میلی‌متر در جلو و ۱۰-۱۵ میلیمتر در عقب کاهش یابد) یا به نمونه‌ی قابل تنظیم RS (باعث کاهش ارتفاع ۳۰-۴۰ میلی‌متر در جلو و حدود ۳۰ میلی‌متر در عقب می‌شود) مجهز کرد. هر دو سیستم تعلیق منجر به افزایش قابلیت حرکتی و مانورپذیری خودرو می‌شود.

در بخش بدنه‌ی خودرو نیز اشنیتزر از کیت آیرودینامیکی دقیق خود بهره برده است که شامل بخش‌های مختلفی اعم از اسپویلر جلوی فوق العاده سبک کربنی (با وزن تنها ۴۰۰ گرم)، اسپلیتر مسابقه‌ای، رکاب‌های فیبر کربن در طرفین، اسپویلر عقب و سقف، و آیینه‌های بغل‌ از جنس فیبر کربن می‌شود.

موارد مشابهی را نیز می‌توان در کابین خودرو یافت. برای مثال تیونر آلمانی خودروها را با اصلاحات متعددی مانند مجموعه‌ی پدال‌ها و زیرپایی آلومینیومی، دسته دنده‌ی آلومینیومی به همراه صفحه نمایش دیجیتال برای دنده و ترمز دستی آراسته کرده است.

بی ام و M3 AC SCHNITZER
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات