با بسته های افزایش توان فورد موستانگ آشنا شوید

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
فورد برای خودروی محبوب خود چندین بسته‌ی افزایش توان ارائه کرده است. با این که ارتقای قدرت خودروها توسط خود شرکت محدودیت‌های قانونی دارد، اما فورد با رعایت این دسته از قوانین چندین بسته‌ی افزایش قدرت برای موستانگ‌های مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ ارائه کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

فورد موستانگ جی‌تی از گذشته‌‌های دور دارای بسته‌‌های افزایش توان متعددی بوده است. حال بخش اسپرت فورد، ۳ بسته‌ی افزایش بازده برای موستانگ‌‌های مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ ارایه کرده است؛ این بسته‌‌ها در بهترین نسخه ۳۷ اسب بخار به قدرت این خودرو می‌افزایند.

هر کدام از بسته‌‌های جدید فورد مجوز تردد در اکثر مناطق جهان را دارند. در این بسته‌‌ها در عملکرد دریچه‌‌ی گاز بهبودهایی ایجاد شده و ابزاری با عنوان ProCal نیز که برای تولید قدرت و گشتاور بهینه طراحی شده با آن ارائه شده است که برای نصب کردن آن به لپ تاپ و اتصال اینترنت نیاز دارید. این تنظیمات برای هر دو مدل دنده‌‌ی دستی و خودکار در دسترس هستند اما برای مدل‌های دستی سیستم ضد افت دور موتور هنگام تعویض دنده هم ارائه شده و برای نسخه‌ی خودکار از یک سیستم بهینه‌ساز استراتژی تعویض دنده استفاده شده است. برای عملکرد بهتر این بسته‌ها باید از سوختی با کیفیت ۹۱ اوکتان یا بهتر از آن استفاده کرد.

فورد موستانگ gt

بسته اول که اوایل ماه آگوست در دسترس خواهد بود دارای قیمتی معادل ۵۳۹ دلار است شامل فیلتر هوای K&N که مخصوص جریان زیاد است. این بسته توان خروجی خودرو را تا ۱۳ اسب بخار و گشتاور را تا ۱۶ پوند بر فوت افزایش می‌دهد؛ همچنین بدین واسطه گشتاور خودرو در دور ۱۵۰۰، ۴۰ پوند بر فوت افزایش خواهد یافت. موستانگ جی‌تی استاندارد دارای توان خروجی ۴۳۵ اسب بخار گشتاور۴۰۰ پوند بر فوت است.

فورد موستانگ gt

بسته‌ی دوم فورد برای خودروی اسپرت و محبوب خود، قیمت ۹۴۹ دلاری دارد. این بسته دارای دریچه‌ی هوای خنک و دریچه‌ی گاز ۸۷ میلیمتری است که قدرت را تا ۲۱ اسب بخار و گشتاور را تا ۲۴ پوند بر فوت افزایش داده است؛ هم‌چنین گشتاور در دور موتور ۱۵۰۰ دور بر دقیقه ۴۰ پوند بر فوت افزایش خواهد یافت که کمک زیادی به افزایش شتاب اولیه‌ی خودرو می‌کند. البته در GT350 ارتقای دیگری وجود دارد که بطور جداگانه ارائه می‌شود و ۵۳۹ دلار قیمت دارد. این بروزرسانی شامل فیلتر هوای منحصر به فرد فورد است که استاندارد آلایندگی کالیفرنیا را نیز پشتیبانی می‌کند. بسته‌ی دوم از اول سپتامبر ارائه خواهد شد.

بسته‌ی نهایی شامل ورودی هوای خنک، دریچه‌ی گاز بزرگ‌تر و منیفولد GT350 است. این ارتقاها باعث افزایش ۳۷ اسب بخاری توان و ۵۱ پوند بر فوتی گشتاور شده است. در این بسته نیز استاندارد آلایندگی کالیفرنیا رعایت شده است. این بسته در ماه اکتبر ارائه خواهد شد و قیمتی معادل ۲۳۹۵ دلار خواهد داشت.

فورد موستانگ gt
فورد موستانگ gt
فورد موستانگ gt
فورد موستانگ gt
فورد موستانگ gt
فورد موستانگ gt
فورد موستانگ gt
فورد موستانگ gt
فورد موستانگ gt
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات