تماشا کنید: بزرگ ترین گردهمایی ابرخودروهای کونیخزگ

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کونیخزگ یکی از خاص‌ترین ابرخودروهای دنیا است. حال طی هماهنگی صورت گرفته توسط مسئولین این شرکت با مالکان، بزرگ‌ترین گردهمایی خودروهای کونیخزگ شکل گرفت که در خلال این مراسم نیز مدیر عامل این شرکت خبر از افزایش سرعت تولید و کاهش روند انتظار مشتریان برای دریافت خودروهای خود، خبر داد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کونیخزگ همواره جزو سوپراسپرت‌های منحصر‌ به‌ فرد شناخته شده است. تولیدات این شرکت محدود بوده و اگر قصد خرید یکی از آن‌ها را داشته باشید، باید مدت زمان زیادی در صف انتظار بمانید. خاص بودن تولیدات این برند، سازنده را بر آن داشت که یک گردهمایی برای این محصولات خود برگزار کند. در این رویداد ۱۳ راننده‌ی دانمارکی به همراه اتومبیل‌های خود طی یک تور مسافرتی در سراسر کشور به رانندگی پرداختند و در نهایت نیز اقدام به رانندگی در یک باند فرودگاه‌ در کشور سوئد کردند.

برای درک خاص و محدود بودن خودروهای کونیخزک بد نیست بدانید که خودروهای شرکت کرده در این گردهمایی ۱۰ درصد تمام محصولات تولید شده‌ی این شرکت را از ابتدای فعالیتش، تشکیل می‌دهند؛ این موضوع به معنای وجود کمتر از ۱۵۰ دستگاه ابرخودروی کونیخزگ در سرتاسر جهان است. این شرکت خودروسازی مطرح در هر ماه فقط یک دستگاه خودرو تولید می‌کند. با اطلاع از این موضوع به خوبی اهمیت خاص بودن این برند را درک خواهید کرد.

اگر هم‌اکنون اقدام به سفارش کونیخزگ خود کنید، چیزی نزدیک به ۲.۵ سال باید در صف انتظار بمانید. اما طی توئیت رسمی این شرکت سوپراسپرت‌سازی مطرح سوئد، کونیخزگ در صدد است تا خط تولید خود را گسترش دهد و به سرعت تولید خودروهای خود نیز بیافزاید تا افراد بیشتری لذت رانندگی جذاب با ابرخودروهای این شرکت را تجربه کنند.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی بزرگ‌ترین گردهمایی ابرخودروهای کونیخزگ دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات