کمپین تبلیغاتی مرسدس بنز در بازی Pokemon GO

دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس بنز اخیرا از موفقیت‌های بازی پوکمون برای تبلیغ و دعوت مردم به نمایشگاه‌‌ها و مراسم‌های خود استفاده کرده است. برای اطلاع از جدیدترین کمپین تبلیغاتی مرسدس بنز، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بازی پوکمون گو (Pokemon GO) در حال حاضر به یکی از مهم‌ترین موضوعات حوزه‌ی سرگرمی و فناوری تبدیل شده است و هر روز اخبار جدیدی در این خصوص به گوش می‌رسد. حال مرسدس بنز نیز از موفقیت این بازی استفاده کرده است.

مرسدس بنز با همکاری نینتندو اقدام به نمایش نشان‌ و ماژول‌های فریب‌دهنده‌ای در بازی پوکمون کرده است. تمامی بازیکنان پوکمون این ماژول‌ها را در بازی خود مشاهده خواهند کرد. مرسدس بنز بدین ترتیب بازیکنان را به نمایشگاه‌‌ها و مراسم‌های خود هدایت می‌کند تا بینندگان را به خریداران احتمالی تبدیل کند. البته بازکنان پوکمون نیز از این اقدام مرسدس بنز سود زیادی خواهند برد و قادر به یافتن برخی از نمونه‌های نادر پوکمون در این مکان‌ها، خواهند بود.

مرسدس بنز دستورالعمل جامعی را در این خصوص به تمامی نمایندگان خود ارسال کرده است تا با این کمپین تبلیغاتی جدید آشنا شوند. تابلو‌های مرسدس بنز تنها برای ۳۰ دقیقه در محل‌های خاصی ظاهر می‌شوند و نمایندگی مرسدس بنز پس از مدت زمان معینی مجدد امکان نمایش این این ماژول‌ها را برای بازیکنان پوکمون خواهد داشت. در حال حاضر با توجه به قرارداد بین مرسدس بنز و نینتندو، نمایندگان این برند می‌توانند محل نمایشگاه خود را به عنوان ایستگاه پوکمون معرفی کنند. 

مرسدس بنز اولین خودروسازی است که به همکاری با نینتندو و استفاده از بازی پوکمون برای تبلیغات استفاده کرده است. پوکمون پیش از این در ۲۰ کشور جهان اعم از ایالات متحده، انگلستان، آلمان و فرانسه، به طور رسمی منتشر شده است و تمامی این کشور‌ها از بازار‌های مهم مرسدس بنز به شمار می‌روند. پیش از این برند مطرح خودروسازی آلمان به همکاری با شرکت‌های بازیساز دیگر و حضور در بازی‌هایی اعم از ماریو کارت ۸ و فورزا موتوراسپرت پرداخته بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات