جزئیات سیستم سرگرمی پورشه پانامرا 2017 منتشر شد

جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت‌های خودروسازی مختلف همه ساله تلاش دارند تا مدل های جدید خود را به بهترین تجهیزات مجهز کنند؛ سیستم سرگرمی و اطلاعاتی نیز یکی از بخش‌های جذاب و پرکاربرد در خودرو است. در این مقاله با جدیدترین ویژگی‌های سیستم اطلاعاتی و چندرسانه‌ای جدید پورشه پانامرا ۲۰۱۷ آشنا می‌شوید.
تبلیغات

سرانجام جزئیات مشخصات سیستم سرگرمی کاملا جدید پورشه پانامرا ۲۰۱۷ اعلام شد. البته پیش لازم به ذکر است که براساس منطقه‌ی عرضه‌ی خودرو، سیستم اتصال پورشه‌ امکانات خاص و سفارشی‌شده‌ای  از اتصالات موبایلی و نرم افزار را در کنار ناوبری ماهواره‌ایی و وای فای ارائه می‌دهد.

به طور خلاصه ویژگی‌های این سیستم بدین شرح است؛ خریداران پانامرا از طریق یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی به carplay دسترسی خواهند داشت که این سیستم دارای ۱۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار درگاه کارت حافظه، هدفون و اتصال USB است. همچنین تنظیمات صدا نیز از طریق همین نمایشگر صورت می‌گیرد.

پورشه

مالکان نسل جدید پانامرا قادر خواهند بود تا از راه دور برخی از کارها را از راه دور و به وسیله‌ی اپلیکیشن مخصوص پورشه برای گوشی یا ساعت هوشمند اپل انجام دهند. این اپلیکیشن اطلاعات مفیدی از قبیل میزان مسافت پیموده شده، مسافت و زمان باقی‌مانده تا مقصد و هم‌چنین عملیات‌هایی مانند قفل و باز کردن درب‌ها و کنترل دمای کابین را انجام دهند.

پورشه

سیستم سرگرمی و اطلاعاتی پانامرا هم‌چنین قادر است مقصدهای مورد علاقه و اطلاعات تقویم آیفون شما را به خودرو بفرستد تا برای یک مسافرت برنامه‌ریزی کرده و مقصدهای خود را سازماندهی کنید. این سیستم با ناوبری جدید ارائه شده امکان، جست و جوی اینترنتی مقصد را فراهم می‌کند و همچنین به کمک سیستم ترافیکی به روز که توسط گوگل ارث و گوگل استریت ویو پشتیبانی می‌شود، بهترین راهنمای مسیر را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. سرویس‌های آنلاین شامل، اطلاعات پرواز که رانندگان می‌توانند جزئیات پروازهای کنونی و ساعت برخاستن و فرود هواپیماها را چک کنند و سیستم اطلاع از مکان‌های خالی، ساعت کار و قیمت پارکینگ‌های عمومی نزدیک به مقصد، نیز در نسل جدید پانامرا در دسترس است.

پورشه

البته همانطور که پیش‌تر هم گفته شده این دسته از ویژگی‌ها و امکانات با کسب تاییدیه‌‌های منطقه‌ی فروش، قابل استفاده خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات