همکاری با راس براون؛ استراتژی فراری برای بازگشت به اوج

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از جلسات مکرر بین مدیر عامل فراری این شرکت سرجیو مارکیونه و مائوریزیو آریوابنه مدیر تیم فرمول یک این خودروساز، قرار بر این شد که برای حل مشکلات فعلی، راس براون مدیر مطرح و سابق تیم‌های مرسدس بنز و براون، به عنوان مشاور در فراری مشغول به کار شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از مشکلات به وجود آمده برای فراری در گرندپری‌های بریتانیا و اتریش، سرجیو مارکیونه مدیر عامل گروه خودروسازی فیات کرایسلر که به تازگی سکان هدایت فراری را نیز بر عهده گرفته است، شخصا به گفت و گو با مسئولان و مهندسان تیم پرداخته است تا راه‌حلی برای برای فرار از مشکلات، تدبیر شود. 

مارکیونه آریوابنه

پس از جلسات مارکیونه با آریوابنه، بهترین راه‌حل برای حل مشکلات موجود استفاده از تجربه‌های ارزشمند راس براون مدیر اسبق تیم‌های مرسدس بنز و براون تعیین شد. حال برای فراری چیزی مهم‌تر از قانع‌ کردن براون برای به عهده‌گیری نقش مشاور این تیم نیست. در حال حاضر جیمز الیسون پست مشاور مارکیونه و آریوابنه را بر عهده دارد.

براون پیش‌تر یکی از دلایل اصلی موفقیت فراری در سال‌های ۲۰۰۰ به بعد بود. در آن سال‌ها فراری با تیم مدیریتی ژان تاد، رری برن و راس براون و رانندگی مایکل شوماخر قهرمانی‌های پیاپی را کسب کرد. براون هم‌چنین قهرمانی مسابقات فرمول یک را با تیم براون جی‌پی را نیز در کارنامه دارد. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بنیان موفقیت‌های فعلی مرسدس بنز سال‌ها پیش توسط راس براون بنا شده است. 

راس براون مرد موفق دنیای فرمول یک چند سالی است که از این رقابت‌ها دور است و ظاهرا شخصا به بازگشت به این مسابقات نیز تمایل دارد. همین موضوع امکان موفقیت فراری در بازگرداندن وی را افزایش داده است.

راس براون

پیش‌تر براون در مصاحبه با شبکه‌ی اسکای گفته بود:

من سال‌ها وقت خود را صورت تمام وقت صرف فرمول یک کرده‌ام و به همین دلیل دیگر علاقه‌ای به گذاشتن این میزان از انرژی و زمان را به اسن مسابقات ندارم. من از شرایط فعلی خود راضی هستم. با این حال هنوز پیشنهاد اغواکننده‌ای برای بازگشت به فرمول یک را نداشتم.

با توجه به کارنامه‌ی درخشان براون، ظاهرا وی می‌تواند نقش ناجی را برای تیم فراری بازی کند. حال باید منتظر ماند و دید آیا این تیم مطرح ایتالیایی می‌‌تواند براون را به این رقابت‌ها باز گرداند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات