بی ام و تصویری از سری 1 مدل 2017 منتشر کرد

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از گمانه زنی و حواشی فراوان بی‌ام‌و تصویری از سدان کوچک سری یک منتشر کرد. پیش‌بینی‌ها برای تولید این خودرو در استرالیا درست از آب در نیامد و سدان زیبای بی‌ام‌و در چین تولید خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات جدید‌ترین عضو خانواده‌ی بی‌ام‌و، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امروز بی‌ام‌و تصویری از سدان جدید سری ۱ را منتشر کرد. این خودرو رقیبی برای سدان آئودی A3 و مرسدس بنز CLA خواهد بود. در دوسال گذشته بارها اخباری از سری یک بی‌ام‌و به بیرون درز کرده است. بی‌ام‌و سری یک شباهت زیادی به خودروی مفهومی سدان کامپکت دارد که سال گذشته در نمایشگاه خودروی گوانگژو به نمایش درآمد.

بی ام و

 اما پیش از این که مشتریان این خودرو به نمایندگی بی‌ام‌و در شهر خود مراجعه کنند، نکته‌ای درباره‌ی آن وجود دارد؛ علاقه‌مندان به سدان کامپکت بی‌ام‌و باید بدانند که این سدان کوچک منحصرا از طریق نمایندگی‌های این برند در چین و بازار تشنه‌ی آن عرضه خواهد شد. در حال حاضر بی‌ام‌و برنامه‌ای برای ارایه‌ی سدان سری ۱ مدل ۲۰۱۷ در سایر نقاط جهان ندارد.

این خودرو در واقع حاصل همکاری بی‌ام‌و و شریک چینی آن برلیانس اتو (Brilliance Auto) است که از سال ۲۰۰۰ آغاز شده بود. بدین ترتیب این خودرو در چین و در کنار مدل‌های X1 و سری ۲ اکتیو تورر، ساخته خواهد شد؛ البته این خبر می‌تواند برای کارخانه‌ی استرالیا بی‌ام‌و، مایوس کننده باشد. مارک وارنر، رئیس بخش استرالیا بی‌ام‌و پیش‌تر گفته بود که سال جاری با توجه به عرضه‌ی سدان سری ۱ از اهمیت بالایی برای آن‌‌ها برخوردار است. وی همچنین اظهار کرده بود:

عرضه‌ی سدان سری یک از طریق استرالیا موضوعی است که مطمئنا برای نمایندگی‌های بی‌ام‌و در این کشور بسیار جالب خواهد بود. تنها محدودیت ما قرار گرفتن فرمان در سمت راست است که اگر قرار باشد این خودرو در استرالیا تولید شود، حتما باید نسخه‌ی فرمان سمت راست آن را نیز تولید کنیم. ما هم اکنون در حال مذاکره با مهندسان و مدیریت تولید بی‌ام‌و برای به عهده گرفتن این پروژه، هستیم.

 جزئیات دیگری از محصول جدید بی‌ام‌و مانند مشخصات مکانیکی، لیست آپشن‌ها و زمان عرضه هنوز بطور رسمی اعلام نشده‌ است. در برخی از گزارشات قبلی اعلام شده بود که این خودرو به صورت دیفرانسیل جلو و روی پلت فرم UKL خواهد بود؛ این پلت فرم برای خودروهای کوچک و کامپکت بهینه شده است. هنوز از ابعاد سدان کامپکت بی‌ام‌و اطلاعات دقیقی در دست نیست ولی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این خودرو همانند دیگر خودروهای چینی بر روی فضای سرنشینان عقب تاکید زیادی داشته باشد و بدین ترتیب می‌توان پیش‌بینی خودرویی جادار را داشت.

با این حال باید منتظر ماند و دید بی‌ام‌و چه برنامه‌ای برای تولید و عرضه‌ی سدان کامپکت زیبای خود در سایر نقاط جهان دارد. در صورت انتشار جزئیات بیشتری از جدید‌ترین محصول بی‌ام‌و، می‌‌توانید اطلاعات تکمیلی آن را در زومیت مطالعه کنید.

بی ام و
بی ام و
بی ام و
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات