جیپ گرند واگونیر با بالاترین سطح تجهیزات در سال ۲۰۱۹ عرضه می شود

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جیپ نسل جدید شاسی‌بلند‌های لوکس خود را با احیای برند‌های واگونیر و گرند واگونیر، عرضه می‌کند. این خودروها روی پلتفرم گرندچروکی و با تجهیز به بالاترین سطح امکانات رفاهی، در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شوند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موفقیت‌های جیپ در بازار فروش، فیات-کرایسلر را مجاب به سرمایه‌گذاری بیشتر روی این برند کرده است. عرضه‌ی نمونه‌های جدید و لوکس در آینده‌ی نزدیک، یکی از برنامه‌های فیات-کرایسلر برای جیپ است. مایک منلی مدیر برند جیپ اخیرا طی مصاحبه‌ای با نشریه‌ی Automotive News از احیای برند گرند واگونیر برای نسل جدید شاسی‌بلند‌های لوکس جیپ، پرده برداشت.

منلی در این خصوص گفت که برند واگونیر در گذشته نماد خودرو‌های شاسی بلند توانمند و لوکس جیپ بوده است. در همین راستا نیز جیپ برای ورود جدی‌تر به رده‌ی خودروهای لوکس در صدد تولید مجدد این خودرو است؛ این نسخه از جیپ در سطح بالاتری از گرند چروکی سامیت نیز قرار می‌گیرد. منلی در ادامه در خصوص تولید واگونیر گفت:

واگونیر سطح امکانات رفاهی و رانندگی بالایی را برای خریداران به ارمغان خواهد آورد. گرند واگونیر نیز معرف بالاترین سطح کیفیت و توانایی جیپ خواهد بود. 
جیپ گرند واگونیر 1989

سرجیو مارکیونه مدیرعامل فیات-کرایسلر در سال ۲۰۱۴ از برنامه‌ی ۵ ساله‌ برای بازگشت به سود‌دهی رونمایی کرده بود که عرضه‌ی مدل گرند واگونیر در سال ۲۰۱۸ جزیی از این برنامه است. طبق گفته‌ی یکی از مسئولین جیپ، گرند واگونیر نمونه‌ی بزرگ‌تری و مجهز به سه ردیف صندلی گرند چروکی است که توانایی حمل هفت سرنشین را دارد.

با توجه به تاخیر عرضه‌ی نسل جدید گرند چروکی تا سال ۲۰۱۸، نمی‌توان توقع عرضه‌ی واگونیر و گرند واگونیر را زودتر از سال ۲۰۱۹ داشت. چیپ واگونیر برای اولین بار در سال ۱۹۶۲ معرفی شد و تولید آن تا سال ۱۹۹۱ ادامه یافت. قطعا عرضه‌ی نمونه‌های پرمیوم و لوکس جیپ با احیای برند واگونیر، مایه‌ی خوشحالی طرفداران و علاقه‌مندان به جیپ می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات