کادیلاک از بسته ارتقایی سیاه برای ATS و CTS رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
کادیلاک با این که هنوز خودروهای سال ۲۰۱۷ خود را روانه بازار نکرده، اما با ارائه بسته‌های اسپرت و تزئینات خاص سعی دارد تا محصولاتی را ارائه دهد که تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهد. در این مطلب با جدیدترین تزئینات و بسته‌های کادیلاک برای خودروهای ATS و CTS مدل ۲۰۱۷ آشنا خواهید شد.
تبلیغات

بعد از معرفی تغییرات صورت گرفته روی سری CTS و ATS مدل ۲۰۱۷، حال کادیلاک بسته‌ی اسپرت سیاه کربنی برای این دو مدل محبوب خود معرفی کرده است. کیت سیاه کربنی ظاهری اسپرت‌تر به خودرو می‌دهد؛ اما در این بسته تغییرات بیشتری نیز صورت گرفته است؛ به عنوان مثال برای سری V جلو پنجره کروم با رنگ سیاه در نظر گرفته شده و برای صندلی‌های جلوی ATS سدان و کوپه از برند مطرح ریکارو استفاده شده است.

برای خارج خودرو، رنگ‌های متنوعی در نظر گرفته شده که می‌توان بنا به سلیقه انتخاب کرد؛ مانند سیاه زاغی، خاکستری متالیک فانتوم، قرمز تینت کت و سفید کریستالی تری‌کت. فقط مدل‌های ATS-V و CTS-V دارای آپشن رنگ‌های اضافی اعم از رنگ قرمز سفارشی برخوردار هستند. اما در بخش کابین خودرو تمامی مدل‌ها می‌توانند با رنگ سیاه جت و پلاتینی روشن تزئین شوند.

کادیلاک
کادیلاک

بسته‌ی سیاه کربنی برای ATS سدان و کوپه در نسخه‌های لوکس و پریمیوم لوکس طراحی شده است؛ با این بسته‌ در خارج خودرو علاوه بر جلو پنجره‌ای که پیش‌تر ذکر شد، قسمت سیاه تیره برای کناره‌ی پنجره‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین دستگیره‌های هم‌رنگ خودرو، رینگ‌های به رنگ سیاه نیمه شب، اسپویلر سری V و زه سپر عقب نیز اضافه شده‌اند. برای داخل کابین صندلی‌های ریکارو تنها ویژگی اضافه شده نیست؛ فیبر کربن صیقل داده شده در قسمت‌های مختلف داشبورد به کار رفته است.

این بسته برای نسخه‌های کادیلاک CTS لوکس و سدان V-SPORT پریمیوم لوکس نیز قابل سفارش است؛ با افزودن جلو پنجره‌ی مخصوص، رینگ‌های سیاه نیمه شب و اسپویلر سری V، تغییر زیادی ایجاد نمی‌شود. ولی امتیاز این بسته‌ی ارتقایی در طراحی داخل خودرو است؛ در این مدل‌ها صندلی‌های ریکارو دیده نمی‌شوند، با این حال از نمونه‌های پیشرفته‌و ارتقا یافته‌ای استفاده شده است. البته صندلی‌های ریکارو هم‌چنان در فهرست آپشن‌های قابل صفارش وجود خواهند داشت.

کادیلاک برای مدل ATS-V سدان و کوپه علاوه بر موارد ذکر شده، بسته فیبر کربن مخصوصی را نیز ارایه می‌دهد. این بسته شامل اسپلیتر جلویی خشن‌تر، تزئینات دریچه‌ی هود، دیفیوزر، رکاب‌های کامپوزیتی و اسپویلر عقب هم‌رنگ بدنه است. در داخل خودرو هم تزئینات فیبر کربن در تمامی بخش‌ها دیده می‌شود. فرمان و پدال‌های دنده‌ی پشت فرمان نیز با چرم جیر پوشیده شده‌اند. همچنین در این بسته صندلی‌های ریکارو به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

اما در راس تمامی مدل‌های ذکر شده، CTS سوپر سدان قرار دارد که کادیلاک برای بسته‌ی ارتقایی آن نیز سنگ تمام گذاشته است. این خودرو به قطعات بدنه‌ی فیبرکربن نیز مجهز شده است. اگرچه اسپویلر آن هم‌رنگ بدنه نیست ولی به طور کامل از فیبر کربن ساخته شده است. در CTS سوپرسدان نیز صندلی‌های ریکارو بصورت آپشن در دسترس قرار دارند و کادیلاک از صندلی‌های ارتقا یافته‌ی مخصوص سری V استفاده کرده است. دیگر تزئینات داخلی نیز مشابه مدل ATS-V است.

کادیلاک تولید مدل‌های ۲۰۱۷ را از تابستان سال جاری آغاز می‌کند و خریداران می‌توانند از هم‌اکنون به سفارش آن‌ها با بسته‌ی ارتقایی مورد نظر خود بپردازند.

کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات