آغاز فروش خودروهای شرکت چینی بایک در آمریکای شمالی

چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی چینی بایک، پیش از آن که خطوط تولید خود را در کشور مکزیک راه اندازی کند، اقدام به فروش محصولات خود در این کشور می‌کند. بدین ترتیب شاهد ورود خودروهای چینی به آمریکای شمالی هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گروه خودروسازی Beijing Automotive Group که با نام BAIC شناخته می‌شود فروش محصولات خود در آمریکای شمالی را آغاز می‌کند. این فروش از طریق ۶ نمایندگی فروش در کشور مکزیک آغاز می‌شود.

مشتریان مکزیکی می توانند از بین سه محصولی که بایک برای این بازار در نظر گرفته است انتخاب کنند. این خودروها شامل مدل هاچ‌بک D20، مدل سدان D20 و کراس اوور X25 که بر اساس D20 ساخته شده است، هستند. با این حال این شرکت چینی تا پایان امسال سه مدل دیگر را نیز در بازار مکزیک عرضه خواهد کرد.   

معاون خودروسازی بایک، وی هاشنگ در مصاحبه با اتونیوز از قصد این شرکت برای احداث کارخانه‌ی مونتاژ خودرو در مکزیک پرده‌برداری کرد و عنوان کرد از این خط تولید برای تولید محصولات بنزینی و برقی استفاده خواهد شد.

هاشنگ همچنین گفت که مکزیک بخش بزرگی از چشم انداز طولانی مدت این شرکت است.

اخیرا شرکت بایک از مدل Arcfox-7 پرده برداری کرده است که به عنوان نخستین خودروی سوپراسپرت الکتریکی چینی شناخته می‌شود. این خودرو که از اواخر امسال به بازار خواهد آمد از یک مجموعه باتری به ظرفیت ۶.۶ کیلووات ساعت بهره‌مند است که به الکتروموتوری به قدرت ۶۰۳ اسب بخار کوپل شده است.

این خودروی سوپر اسپرت بر اساس گزارشات دارای شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حدود ۳ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت است. همچنین شعاع حرکتی آن نیز با هر بار شارژ، به ۲۹۹ کیلومتر می‌رسد.

BAIC
BAIC
BAIC
BAIC
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات