نگاهی به کارخانه‌ جدید تولید پیشرانه‌ ۸ سیلندر شرکت پورشه

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پورشه به‌ تازگی کارخانه‌ی جدیدی را برای تولید پیشرانه‌های ۸ سیلندر خود تاسیس کرده است. این کارخانه‌ی مجهز و پیشرفته نشان‌دهنده‌ی تمرکز بیش از پیش شرکت پورشه بر روی پیشرانه‌های تولیدی خود است. برای آشنایی بیشتر با تاسیسات جدید پورشه، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

جدیدترین کارخانه‌ی پورشه، محلی برای تولید روزانه‌ی دویست پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خواهد بود. این کارخانه‌ی جدید در همان مقر اصلی این شرکت و در شهر زوفنهاسن واقع شده است که سرمایه‌ای در حدود ۸۰ میلیون یورو به آن اختصاص داده شده است و از آخرین فناوری‌های تولید روز دنیا بهره می‌برد.

الیور بلوم، رئیس هیئت اجرایی شرکت پورشه می‌گوید:

به دنبال گسترش هرچه بیشتر شایستگی‌های خود در حوزه‌ی تولید پیشرانه‌های جدید هستیم و این موضوع می‌تواند روشی برای تضمین لذت رانندگی مشتریانمان و محافظت از جایگاه شغلی آینده‌ی کارکنان این شرکت باشد.

از این به بعد شرکت پورشه عهده‌دار تولید نسل جدید پیشرانه‌های ۸ سیلندر برای تمامی محصولات گروه فولکس‌واگن خواهد بود. پیشرانه‌های ۴ لیتری توربوشارژر دوقلو ۵۴۲ اسب بخار بنزینی یا ۴ لیتری ۴۱۶ اسب بخار دیزلی مدل پانامرای جدید در کنار پیشرانه‌ی ۴ لیتری دیزلی ۴۲۹ اسب بخاری آئودی SQ7 ساخته خواهد شد.

اووه هوک، رئیس شورای عمومی و معاون رئیس هیئت نظارت شرکت پورشه در رابطه با تاسیسات جدید این شرکت می‌گوید:

ما کارخانه‌ای با بهترین فناور‌ی‌های روز دنیا را برای کارکنانمان مهیا کردیم چراکه کارکنان بی‌نظیر و فرا کهکشانی شرکت پورشه،‌ نقش کلیدی را در موفقیت این شرکت بازی می‌کنند. این کارخانه‌ی جدید، نشان‌دهنده‌ی تعهد ما به شهر‌های زوفنهاسن، اشتوتگارت، ایالت بدن‌-ورتمبرگ، آینده‌ی ساخت خودروهای اسپرت و بیشتر از همه به نیروی کار منحصر‌ به‌ فردمان است.

همان‌طور که در گزارش پیشین اشاره شد، گویا این پیشرانه آخرین پیشرانه‌ از خانواده‌ی ۸ سیلندر است که از خانواده‌ی فولکس‌واگن خواهیم دید چراکه این شرکت قصد تمرکز بیشتر بر تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی را در درازمدت دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات