بی ام و X3 نسخه Blackout معرفی شد

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بی ام و از جدیدترین نسخه‌ی کراس اوور X3 با نام Blackout رونمایی کرد. از این نسخه‌ی خاص تنها به تعداد ۲۰۰ دستگاه تولید شود. برای آشنایی بیشتر با جدید‌ترین عضو خانواده‌ی کراس‌اوور‌های بی‌ام‌و، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بی‌ام‌و امسال، صدمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت و به همین دلیل شاهد رونمایی و عرضه‌ی مدل‌های خاص و تولید محدود از محصولات این شرکت به همین مناسبت هستیم. این شرکت باواریایی به تازگی از جدیدترین عضو خانواده‌ی خودروهای شاسی‌بلند خود رونمایی کرده است. این مدل بر اساس بی‌ام‌و X3 ساخته شده و تماما به رنگ مشکی است. با اینکه طراحی ظاهری این خودرو بسیار جذاب است اما یک خبر بد در مورد آن وجود دارد و آن هم این است که این شاسی بلند تنها در کشور ژاپن به فروش خواهد رسید.

بی ام و X3

اما نکات خاص بی‌ام‌و X3 نسخه‌ی Blackout چه چیزهایی هستند؟ نخستین مورد، همانطور که از نام این مدل مشخص است رنگ مشکی آن است، این مدل خاص به رنگ مشکی سفید رنگ آمیزی شده است و حتی جلو پنجره‌ی کلیوی شکل و رینگ‌های ۱۸ اینچی آن نیز به رنگ مشکی هستند. این خودرو از لحاض فنی با مدل xDrive20d یکسان است اما از پکیج اسپرت M نیز استفاده می‌کند.

همانطور که انتظار می رود در داخل کابین نیز تماما از رنگ مشکی استفاده شده است و از آنجایی که این مدل یک نسخه‌ی خاص از این خودرو است در داخل کابین آن از چرم نوادا به رنگ مشکی استفاده شده است. سایر مشخصات داخلی این خودرو نیز شامل بهره گیری از سیستم صوتی جدید به همراه ۹ عدد بلندگو و نشان ویژه در جای جای کابین است.

بی ام و X3

در نهیات به بخش فنی X3 Blackout می رسیم. این خودرو از پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربودیزل بهره‌مند است که به یک جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار متصل شده است. این پیشرانه توانایی تولید ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۳۷۹ نیوتون متر گشتاور را دارا است که چنین نیروی می تواند X3 را در عرض ۸.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. در این خودرو محدود کننده‌ی سرعت حذف نشده و حداکثر سرعت خودرو روی ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت قفل شده است.

بی ام و X3

بی‌ام‌و X3 نسخه‌ی Blackout در کشور ژاپن با قیمتی معادل ۶ میلیون و ۹۸۰ هزار یوآن به فروش خواهد رفت که تقریبا معادل ۶۷ هزار و ۸۵۰ دلار آمریکا است. تولید این مدل محدود بوده و تنها تعداد ۲۰۰ دستگاه از آن ساخته خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات