پورشه پانامرا 2017 معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
پورشه نسل جدید سدان لوکس پانامرا معرفی کرد. این خودرو در مدل ۲۰۱۷ تغییرات ظاهری متعددی به همراه خود دارد و پیشرانه‌های جدیدی را نیز در دسترس خریداران قرار داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پورشه نسل دوم پانامرا را با تغییرات گسترده‌ای در بخش ظاهری معرفی کرده است. خودروساز مطرح آلمان روز گذشته طی مراسمی اختصاصی در برلین، مدل ۲۰۱۷ سدان لوکس خود را در معرض نمایش عموم قرار داد. تغییرات انجام شده در پانامرا در یک کلام فوق‌العاده هستند. این خودرو در نسل جدید خود به زبان طراحی جدید سایر محصولات پورشه اعم از ۹۱۱ نزدیک شده است.

پانامرا در سال ۲۰۱۰ برای تلفیق امکانات لوکس و قابلیت‌های اسپرت منحصر به فرد خودروهای پورشه، عرضه شده است. حال نسل جدید این خودرو پیشرانه‌های جدید و قدرتمندی را در کنار طراحی زیباتر و تکنولوژی‌های نوین، را به همراه دارد. طراحی تهاجمی‌تر، خطوط جذاب روی بدنه، پانامرا را بیش از پیش به ۹۱۱ شبیه‌تر کرده است. طراحی کوپه مانند سقف خودرو هم‌چنان در نسل دوم پانامرا به کار رفته است؛ اما حالت پویاتر و تهاجمی‌تری به خود گرفته است. به طور خلاصه پورشه در نسل دوم پانامرا نقاط ضعف طراحی آن را به خوبی پوشش داده است و اکنون با محصول به مراتب پخته‌تری روبرو هستیم.

اما بهبود‌های سدان لوکس پانامرا تنها به بخش ظاهری آن محدود نشده است و این خودرو اکنون از پیشرانه‌های توروبوشارژ قدرتمندتری در کنار جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته‌ی PDK بهره می‌برد. بدین ترتیب شاهد بهبود توانایی‌های حرکتی خودرو تا ۱۶ درصد هستیم. هر دو مدل ۵۵۰ اسب بخاری پانامرا توربو و ۴۴۰ اسب بخاری پانامرا 4S، به صورت استاندارد از سیستم چهارچرخ محرک بهره می‌برند.

پانامرا از سیستم تعلیق بادی با سیلندر‌هایی مجهز به سه محفظه بهره می‌برد که افزایش قابل توجه کیفیت سواری را به دنبال دارد. چرخ‌های عقب فرمان‌پذیر و کنترل چهاربعدی شاسی از دیگر سیستم‌های کنترلی پیشرفته‌ی خودرو هستند. در بخش داخلی نیز پورشه از طراحی جدیدی برای نشانگر‌های وضعیت خودرو استفاده کرده که آن را «نمایشگر و پنل کنترلی آینده‌نگرانه‌» نامیده است. پلتفرم کنترلی جدید مدیریت ارتباطی پورشه نیز امکانات بیشتری برای سرنشینان به همراه خواهد آورد.

پورشه پانامرا 2017
پورشه پانامرا 2017
پورشه پانامرا 2017
پورشه پانامرا 2017
پورشه پانامرا 2017
پورشه پانامرا 2017
پورشه پانامرا 2017
پورشه پانامرا 2017
پورشه پانامرا 2017

به زودی نگاه عمیقی به پورشه پانامرا ۲۰۱۷ در زومیت منتشر خواهد شد که با جزئیات این سدان مطرح بیشتر آشنا شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات