مرسدس بنز برای محصولات الکتریکی خود برند اختصاصی ثبت می کند

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس ‌بنز احتمالاً برای خودروهای الکترویکی‌ آینده‌‌ی خود، برند جدیدی تاسیس و از آن استفاده خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

خبرگزاری handelsbilatt بنابر منابع موثق خود خبر داده که دایملر، شرکت مادر مرسدس ‌‌بنز و اسمارت برای خودرو‌های الکتریکی جدید‌ خود قصد ثبت برندی اختصاصی دارد.

تصمیم نهایی راجع به این برنامه در جلسه‌ای در تاریخ ۲۰ جولای گرفته خواهد شد و با تصویب آن، این برند جدید کار خود را برای رقابت در رده‌ی خودروهای الکتریکی و به خصوص شرکت تسلا آغاز خواهد کرد.

چنانچه ثبت برند جدید دایملر به ثبت برسد، می‌توان انتظار معرفی اولین محصول از آن را در نمایشگاه خودروی پاریس سال جاری داشت. پیش از این معرفی کراس‌اوور الکتریکی مرسدس بنز بر مبنای مدل GLC در این نمایشگاه، تایید شده بود.

مرسدس بنز glc

روزنامه‌ی German Business باور دارد که شاسی بلند جدید بنز در سال ۲۰۱۷ به نمایش در خواهد آمد؛ این خودروی جدید اولین نمونه از چهار خودرویی خواهد بود که مرسدس بنز برای عرضه تا سال ۲۰۲۰، برنامه‌ریزی کرده است.

در حالی که بی‌ام‌و خودروهای i3  هاچبک و i8 کوپه‌ی خود را در کارخانه‌ی اختصاصی در لایپزیگ آلمان تولید می‌کند، دایملر از کارخانه‌های فعلی خود برای تولید خودروهای الکتریکی جدید استفاده خواهد کرد.

دایملر امیدوار است که در کنار کنترل هزینه‌های سرسام‌آور برنامه‌های جدید خود، به‌سادگی پاسخ‌گوی تقاضای این رده از بازار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات