استون مارتین ابرخودرو جدید خود را ۱۰ روز دیگر معرفی می کند

شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
استون مارتین ۵ جولای (۱۵ تیر) را برای معرفی ابرخودروهای جدید خود گزیده است. این خودرو که با همکاری ردبول توسعه یافته، پیشرانه‌ی توانمند و قیمت بسیار بالایی خواهد داشت و هم‌چنین در تعداد محدود تولید و عرضه می‌شود.
تبلیغات

انتظار می‌رفت استون مارتین جدید‌ترین محصول خود را هفته‌ی گذشته و در جریان فستیوال سرعت گودوود (Goodwood Festival of Speed) معرفی کند. اما ظاهرا این شرکت بریتانیایی مراسم اختصاصی را برای رونمایی از ابرخودروی خود در نظر گرفته است.

ابرخودروی جدید استون مارتین که با همکاری این شرکت و تیم فرمول یک ردبول توسعه یافته است، ۵ جولای (۱۵ تیر) در مقر استون مارتین در گایدون انگلستان معرفی خواهد شد. 

گفته می‌شود استون مارتین خودروی جدید خود را در معرض نمایش تعدادی از مشتریان بسیار خاص و خریداران احتمالی، در حاشیه‌ی گرندپری موناکو فرمول یک، گذاشته است. اما هیچ اخباری در رابطه با این خودرو منتشر نشده است.

هنوز هیچ جزئیاتی در خصوص ابرخودروی جدید استون مارتین منتشر نشده و شایعات تنها حدود قیمت ۲.۵ میلیون دلاری آن را تخمین می‌زنند. این خودرو در حال حاضر با کد AM-RB 001 توسعه می‌یابد و به احتمال قوی از پیشرانه‌ی تقویت شده‌ی ۱۲ سیلندر DB11 بهره می‌برد. هم‌چنین انتظار می‌رود این خودرو در تعداد محدود کمتر از ۱۰۰ دستگاه تولید شود و تحویل به مشتریان نیز از ۱ تا ۱.۵ سال پس از معرفی خودرو آغاز شود. 

استون مارتین one-77

ابرخودروی قبلی استون مارتین با نام One-77 در سال ۲۰۰۹ معرفی شد. این خودرو که به پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۷۵۰ اسب بخاری مجهز بود، در تعداد محدود ۷۷ دستگاه و با قیمت یک میلیون پوند به فروش رسید. One-77 یکی از زیباترین خودروهای تولیدی تاریخ استون مارتین است. حال باید به انتظار نشست و تماشا کرد آیا استون مارتین می‌تواند مجددا با عرضه‌ی ابرخودروی چشم‌نواز جهانیان را متحیر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات