نسل چهارم هاچ بک رنو کلیو معرفی شد

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نسل جدید رنو کلیو با ظاهر جدید و بهبود‌های متعدد معرفی شد. محبوب‌ترین خودروی رنو از زبان طراحی جدید این شرکت بهره می‌برد تا چهره‌ای جذاب‌تر از گذشته داشته باشد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با جزئیات هاچ بک کلیو بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

رنو در نسل چهارم هاچ‌بک کلیو، به واسطه‌ی زبان طراحی جدید خود، به آن ظاهری خشن‌تری بخشیده است تا تناسب بهتری با سایر محصولات این برند نیز داشته باشد. از تغییرات ظاهری جدید این خودرو می‌توان به چراغ‌های LED و چراغ‌های همواره روشن با طرح C ، جلوپنجره‌ی شکیل‌تر با کاهش دماغه‌ی خودرو، رکاب‌های جانبی حجیم و جذاب‌تر و سپر عقب با طراحی جدید، اشاره کرد. رنو امکان سفارش چهار رنگ جدید را برای کلیو فراهم کرده است که عبارتند از قرمز غلیظ، خاکستری تیتانیوم، سفید مروارید و آبی آهن.

رنو کلیو 2017

در کابین کلیو نیز رنو از مواد با کیفیت و مرغوب بهره گرفته است تا فضای آن را نسبت به نسل قبلی متفاوت کند. برای مثال می‌‌توان به استفاده از مواد با کیفیت مات برای داشبورد در کنار کاربرد کروم اشاره کرد. چینش اجزای داخل کابین نیز به نحوی انجام شده است تا در کنار سادگی، به رفتار اسپرت خودرو اشاره داشته باشد.

علاقه‌مندان به کلیو آن را به دلیل لذت بالای رانندگی این خودرو می‌شناسند. اما نباید این نکته را فرامش کرد که کلیو همواره به پیشرانه‌های قدرتمندی مجهز شده بود. در نسل جدید این خودرو نیز رنو بازه‌ی گسترده‌ای از انواع پیشرانه و سیستم انتقال قدرت را فراهم کرده است. طبق اطلاعات تولید کننده‌ی مطرح فرانسه، خریداران کلیو امکان سفارش از بین ۱۱ ترکیب پیشرانه و جعبه‌دنده را دارند. 

رنو کلیو 2017

کلیو در بخش امکانات رفاهی و کابین نیز لیست بلند بالایی از انواع تجهیزات و آپشن‌ها را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. هاچ‌بک محبوب رنو با سه سیستم چندرسانه‌ای مختلف عرضه می‌شود که خریداران می‌توانند به سفارش نمونه‌ی مورد نیاز خود بپردازند. سنسور‌های پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب و حتی سیستم کمکی پارک، برخی دیگر ا امکانات افزوده‌ی رنو کلیو هستند.

رنو کلیو 2017

در صورتی که علاقه به خرید کلیو با بیشتری تجهیزات ممکن هستید، مدل Initiale Paris می‌تواند نیاز‌های شما را به خوبی پوشش دهد. این نسخه از کلیو با رنگ بدنه‌ی انحصاری خاکستری یخی، فرمان و دسته دنده‌ از چرم ناپا، پنل‌ها روی جدید، داشبورد با طراحی بهبود یافته و صندلی‌های چرمی به رنگ‌های مشکی یا مشکی و سفید، خود را از سایر مدل‌‌های این خودرو مجزا می‌کند. سیسستم صوتی Bose، سیستم چندرسانه‌ای و اطلاعاتی R-Link و تجهیز به بالاتری سطح امکانات رفاهی، از دیگر مشخصه‌های Initiale Paris هستند. در بخش قوای فنی نیز این نسخه‌ی خاص قابل سفارش با دو نوع پیشرانه‌ی بنزینی ۹۰ و ۱۲۰ اسب بخاری یا انواع دیزلی ۹۰ و ۱۱۰ اسب بخاری، است. این پیشرانه‌ها توان خود را از طریق جعبه‌دنده‌ی خودکار دو‌کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌کنند.

رنو کلیو 2017
رنو کلیو 2017
رنو کلیو 2017
رنو کلیو 2017

سفارش رنو کلیو از تابستان سال جاری آغاز خواهد شد و تحویل آن‌ها در اوایل پاییز انجام خواهد شد.

نظر شما در رابطه با رقیب اصلی پژو ۲۰۸ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات