با لندرکروزر سری ۷۰ مدل ۲۰۱۷ آشنا شوید

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بنابر اعلام منابع نزدیک به تویوتا، لندکروزر سری ۷۰ از ماه آگوست (مرداد) با چند بهینه‌ و بروزرسانی به تولید خواهد رسید. همراه زومیت باشید تا با جزئیات خودروی آفرود جدید تویوتا بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

مدل بروزرسانی شده‌ی تویوتا لندکروزر سری ۷۰ از سه ماهه‌ی آخر سال جاری میلادی به بازار خواهد آمد. این مدل به لطف استفاده از انژکتورهای جدید و تعدادی بهینه‌سازی‌ دیگر، از قدرت و گشتاور تولیدی بیشتری نسبت به قبلا برخوردار خواهد بود.

مهم‌ترین بهینه‌سازی‌ اعمال شده در این خودرو شامل استفاده از سیستم کروز کنترل، سیستم پلوس خلاص کن خودکار، مخزن سوخت ۱۳۰ لیتری (بجای مخزن ۹۰ لیتری فعلی) و فیلتر ذرات و دوده‌های دیزل هستند.

تویوتا لندکروزر

تویوتا اعلام کرده که تمامی این بهینه سازی ها و تغییرات برای سازگار کردن این خودرو با استاندارد یورو ۵ انجام شده و بخش‌های مهندسی نیز توسط تویوتای استرالیا و برای سازگاری با شرایط کشور استرالیا انجام شده است.

دیگر تغییری که در بخش انتقال قدرت این خودرو اعمال شده، بازنگری در ضریب دنده‌ی ۵ است که سبب خواهد شد تا خودرو در هنگام حرکت در اتوبان با دور موتور پایین‌تری کار کند.

به جز تغییرات فنی، تویوتا لندکروزر سری ۷۰ به امکانات ایمنی جدیدی نیز مجهز خواهد شد که شامل دو ایربگ برای سرنشینان جلو، ایربگ جانبی و ایربگ زانو برای راننده است که مجموعا تعداد ایربگ ها را به پنج عدد می‌رساند. با این تغییرات پیش‌بینی می‌شود که این خودرو بتواند در تست‌های ANCAP رتبه‌ی خود را از ۳ ستاره به ۵ ستاره ارتقا دهد.

تویوتا لندکروزر

برخی منابع خبر داده‌اند که احتمالا مدل بهینه سازی شده‌ی تویوتا لندکروزر سری ۷۰ حدود ۷ هزار دلار افزایش قیمت داشته باشد که اگر اینطور باشد می تواند قیمت پایه‌ی مدل تک کابین آن از حدود ۵۹ هزار دلار به حدود ۶۴ هزار دلار برساند.

متاسفانه این مدل از تغییرات ظاهری زیادی نسبت به مدل فعلی برخوردار نخواهد بود. اطلاعات بیشتری از تویوتا لندکروزر سری ۷۰ بزودی منتشر خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات