فیات 500S مدل ۲۰۱۷ رونمایی شد

یک‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فیات از جدید‌ترین عضو خانواده‌ی 500 برای سال ۲۰۱۷ رونمایی کرد. 500S نسخه‌ی اسپرت‌تر فیات 500 خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات این خودرو با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

فیات برای سال ۲۰۱۷ مدل 500S را به عنوان نسخه‌ی اسپرت 500 عرضه خواهد کرد. این خودرو در ابتدا با ظاهر متفاوت و اسپرت‌تر، خود را نسبت به سایر اعضای خانواده متمایز می‌کند. سپر‌های جلو و عقب متفاوت و اسپرت، جلوپنجره‌ باطرح لانه‌ی زنبوری و خروجی‌های اگزوز کروم بخشی از تغییرات صورت گرفته در 500S هستند. 

فیات 500S

خودروی اسپرت 500S هم‌چنین از رکاب‌های جانبی جدید، بال‌عقب در بالای خودرو و طرح جدید آینه‌ها و دستگیره‌های در بهره می‌برد. خریداران این خودرو هم‌چنین می‌توانند دو رنگ جدید بدنه با نام‌های آبی متالیک ایتالیا و سبز مات آلپی را تیز سفارش دهند. فیات 500 از رینگ‌های استاندارد ۱۵ اینچی استفاده می‌کند این در حالی است که 500S از نمونه‌های ۱۶ اینچی بهره می‌برد. فیات در رابطه با تغییرات صورت گرفته در بخش سیستم تعلیق اطلاعاتی منتشر نکرده است.

فیات 500S

فیات 500S بسته به بازار‌های مختلف، به پیشرانه‌های متفاوتی نیز مجهز خواهد شد. لیست کامل پیشرانه‌های این خودرو به شرح زیر است.

  • پیشرانه‌ی بنزینی ۱.۲ لیتری با توان ۶۹ اسب بخار
  • پیشرانه‌ی بنزینی ۱.۴ لیتری با توان ۱۰۰ اسب بخار
  • پیشرانه‌ی بنزینی ۰.۹ لیتری دو سیلندر توربوشارژ با توان‌های ۸۰، ۸۴ و ۱۰۴ اسب بخار
  • پیشرانه‌ی دیزلی ۱.۳ لیتری توربوشارژ با توان ۹۵ اسب بخار
فیات 500S

تمامی پیشرانه‌های مذکور توان خود را از طریق جعبه‌دنده‌ی ۵ یا ۶ سرعته‌ی دستی یا نمونه‌ی ۵ سرعته‌ی خودکار به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد.

در بخش داخلی نیز 500S از امکانات جدید بهره می‌برد که می‌توان به صندلی‌های اسپرت و سقف با طرح پوشش جدید و مطابق با رودری‌ها، فرمان اسپرت و جنس جدید داشبورد، اشاره کرد. نمایشگر ۷ اینچی لمسی که از پلتفرم Uconnect بهره می‌برد نیز در میان داشبورد قرار گرفته است. سیستم اطلاعاتی و چندرسانه‌ای 500S از اتصالات بلوتوث، USB و AUX نیز پشتیبانی می‌کند. البته امکان سفارش سیستم صوتی Beats با آمپلی‌فایر ۸ کاناله و توان خروجی ۴۰۰ وات نیز امکان دارد.

فیات 500S

فیات 500S در دو کلاس بدنه‌ی هاچ‌بک و روباز عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات