ولوو به زودی بسته پُل‌استار را برای S90 و V90 عرضه می‌کند

جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ولوو نمونه‌ی قدرتمند و اسپرت خودرو‌های خود را تحت برند پل‌استار عرضه می‌کند. حال این تولید کننده‌ی مطرح سوئدی قصد دارد تا جدید‌ترین محصولات خود را نیز با بهینه‌سازی‌های متعدد در بخش قوای محرکه و سیستم انتقال قدرت و تحت برند پل‌استار در دسترس خریداران قرار دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ولوو به زودی امکان سفارش S90 و V90، سدان و استیشن واگن لوکس خود را با بهینه‌سازی‌های اسپرت و تحت برند پل‌استار، در دسترس خریداران قرار خواهد داد. این شرکت هنوز جزئیاتی در خصوص ارتقای توان خودرو‌های خود ارایه نکرده است. پل‌استار اعلام کرده است این بسته برای انواع چهار سیلندر Drive-E خودروهای S90 و V90 عرضه خواهد شد. این بسته‌ی بروزرسانی شامل بهینه‌سازی‌های ظاهری و بخش قوای محرکه و انتقال قدرت خواهد بود.

ولوو s90 v90

پیش‌تر XC90 T6 نیز با بهبود‌های گسترده‌ای همراه بود که در نهایت منجر به افزایش توان پیشرانه از ۳۱۶ به ۳۳۰ اسب بخار شد. گشتاور این خودرو نیز نسبت به میزان ۲۹۵ پوند فوت نمونه‌ی استاندارد، ۳۵ واحد افزایش را تجربه کرده است. ولوو تمرکز خود را عموما بر افزایش بازده‌ی کلی سیستم تولید و انتقال قدرت، اعم از افزایش عکس‌العمل خودرو به درخواست راننده و بهبود رفتار سیستم انتقال قدرت می‌گذارد. به همین دلیل لذت رانندگی در خودروهای پل‌استار ولوو، افزایش قابل ت‍وجهی نسبت به نمونه‌های استاندارد آن‌ها دارد.

ولوو s90 v90

بسته‌ی پل‌استار ابتدا برای انواع D5 دیزلی S90 و V90 عرضه خواهد شد و پس از آن نیز برای نمونه‌های بنزینی T6 خودروهای مذکور، عرضه و در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. طبق اعلام ولوو عرضه‌ی بسته‌ی پل‌استار برای مدل T6 در اوایل اکتبر در اروپا آغاز خواهد شد. 

ولوو s90 v90

ولوو هنوز اطلاعاتی در خصوص عرضه‌ی نسخه‌ی قدرتمند پل‌استار V90 و S90 را با پیشرانه‌های متفاوت نسبت به نمونه‌ی استاندارد به کار رفته، منتشر نکرده است. اما طبق سابقه‌ی این شرکت می‌توان انتظار داشت که پس از ارایه‌ی بسته‌ی بهینه‌شده‌ی پل‌استار، نمونه‌های نهایی پل‌استار با پیشرانه‌های بسیار قدرتمند‌تر نیز عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات