فورد سری جدید اسپرت ST Line را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فورد از سری جدیدی برای پر کردن فضای بین نمونه‌های استاندارد و سری اسپرت ST رونمایی کرد. پسوند جدید محصولات فورد ST Line نام دارد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات خودروهای سری ST Line فورد، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سری خودروهای ST و اسپرت فورد که از پیشرانه‌های قدرتمندی بهره می‌برند، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اما برخی خریداران به دلیل قیمت بالاتر این خودروها توانایی خریداری آن‌‌ها را ندارند. فورد نیز در همین راستا سری جدیدی از محصولات خود را با نام ST Line معرفی کرده است که تنها از بهبود‌های ظاهری نسبت به انواع استاندارد بهره‌مند است. پیش از این نیز برند‌های مختلف خودروسازی برخی مدل‌های اسپرت خود را بدون اعمال تغییرات فنی و قوای محرکه و تنها با بهینه‌سازی‌های ظاهری، عرضه می‌کردند. 

سری خودروهای ST Line تنها از بهینه‌سازی‌های ظاهری نسبت به نمونه‌های استاندارد برخوردار هستند و در بخش‌های قوای محرکه و شاسی، تغییراتی را به خود ندیده است. این محصولات برای آن دسته از مشتریانی مناسب است که امکان خرید نمونه‌های اسپرت خودروهای فورد را ندارند و در عین حال خواستار ظاهری متفاوت و جذاب هستند. این بسته‌ی ارتقای ظاهری در حال حاضر تنها برای هاچ‌بک‌های محبوب فیستا و فوکوس قابل سفارش است. اما طبق اعلام فورد دو مدل دیگر نیز تا انتهای سال به خانواده‌ی سری ST Line افزوده خواهند شد. 

فورد ST Line

تغییرات صورت گرفته در فوکوس فیستا عبارت است از رینگ‌های ۱۷ اینچی اسپرت به رنگ خاکستری، اسپویلر تعبیه شده روی سقف خودرو، جلوپنجره با طراحی متفاوت و دیفیوز قرار گرفته در سپر عقب.

فورد ST Line

در داخل کابین نیز فورد بهینه‌سازی‌های گسترده‌ای را جهت تغییر حال و هوای خودرو انجام داده است. صندلی‌های اسپرت‌ با دوخت قرمز رنگ، غربیلک فرمان و اهرم تعویض دنده‌ی اسپرت با نشان ST و هم‌چنین روکش سقف با طرح متفاوت، از جمله تغییرات صورت گرفته در کابین خودروهای جدید فورد است.

فورد ST Line

هنوز فورد مقصد دقیق خودروهای جدید خود را مشخص نکرده است. اما قطعا اروپا اولین مقصد هاچ‌بک‌های اسپرت فورد خواهد بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات