ارائه بسته‌ R-Link Plus توسط فولکس واگن برای شاسی بلند توارگ

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فولکس واگن تصمیم گرفته است تا آخرین بسته‌ی ارتقای کراس‌اوور تورگ را عرضه کند. این بسته احتمالاً آخرین بسته ارتقا ساز استاندارد ارائه شده از سوی فولکس واگن خواهد بود؛ زیرا نسل بعدی این خودروی پرفروش تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ارایه‌ی بسته‌های ارتقایی خودروها، یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای تداوم فروش محصولات پا به سن گذاشته‌ی شرکت‌های خودروسازی است. خریداران فولکس واگن تورگ (Touareg) می‌توانند بسته‌ی مجلل R-Link Plus را برای خودروی خود تهیه کنند که موجب می‌شود خودروی شاسی‌بلند خود کمی مجلل‌تر نسبت به بسته‌ی معمول R-Line به نظر برسد. در این بسته رینگ‌های ۲۱ اینچی آلیاژی، تریم داخلی سیاه، استفاده از چرم در فضای داخلی، تنظیم صندلی جلو در ۱۴ حالت و دوربین دید از طرفین در نظر گرفته شده است.

تمام این امکانات علاوه بر تمهیدات در نظر گرفته شده برای پکیج R-Line که شامل نمای ظاهری خشن، ارتقاء کیفیت فضای داخلی و تعبیه‌ی آرم‌های مخصوص، به احتمال قوی این بسته آخرین پکیج ارتقاء دهنده تورگ قبل از تولید نسل بعدی این خودرو است. نسل بعدی تورگ انتظار می‌رود که در سال آینده رونمایی شود. در حال حاضر خودروی نسل آینده تورگ در خیابان‌های اروپا در حال تست و آزمایش است.

فولکس واگن تورگ
فولکس واگن تورگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات