هیوندای و بروزرسانی مجانی Adroid Auto و Apple carPlay

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت هیوندای به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا بصورت مجانی سیستم سرگرمی و ارتباطی خودروی خود را بروزرسانی کنند و از قابلیت اندروید اتو و اپل کارپلی بهره ببرند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امروزه تقریبا هیچ چیز در دنیای خودرو مجانی نیست و برای کوچک‌ترین چیزی باید مبلغی را پرداخت کرد، اما شرکت هیوندای به مشتریان مدل‌های ۲۰۱۵ ،۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ خود این امکان را می‌دهد که با ارتقای سیستم‌ چند‌رسانه‌ای و اطلاعاتی از پلتفرم‌های Android Auto و Apple CarPlay بصورت کاملا رایگان بهره ببرند. کسانی هم که با گجت‌های الکترونیکی و از این دسته آپشن ها خیلی میانه‌ای ندارند نیز می‌توانند به نمایندگی ها و مراکز سرویس این شرکت مراجعه کنند تا این بروزرسانی لازم را دریافت کنند که البته باز هم کاملا رایگان بوده و هیچ مبلغی از مشتری دریافت نخواهد شد.

این نخستین باری نیست که هیوندای امکان بروزرسانی مجانی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. در سال ۲۰۱۵ نیز غول خودروسازی کره‌ی جنوبی این امکان را برای دارندگان سوناتا ۲۰۱۵  فراهم کرده بود. Apple CarPlay هم به تازگی توسط هیوندای مورد استفاده قرار می‌گیرد. هم‌اکنون هیوندای خدمات نامبرده را برای مدل‌های زیر فراهم کرده است:

  • سوناتا: مدل‌های ۲۰۱۵ که مجهز به سیستم ناوبری هستند.
  • جنسیس سدان: مدل های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ که مجهز به نمایشگر لمسی ۸ اینچی و ناوبری هستند.
  • النترا جی‌تی: مدل‌های ۲۰۱۶ مجهز به سیستم ناوبری.
  • سانتافه: مدل های ۲۰۱۷ که به نمایشگر‌های ۷ و یا ۸ اینچی لمسی و ناوبری مجهز هستند.

بنابر اعلام هیوندای، برای این بروزرسانی تنها نیاز به کد شناسایی خودرو VIN و یک درایو USB یا کارت SD برای بازسازی سیستم ناوبری است. فایل این بروزرسانی را می‌توان از MyHyundai.com دریافت کرد. در حال حاضر تنها مدل هیوندای که به صورت استاندارد به Apple CarPlay مجهز است، ۲۰۱۷ النترا است.

مالکان خودروهای هیوندای در ایران نیز می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز، از وجود چنین کمپین‌هایی مطلع شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات