تسلا، پیتر هاک‌ هولدینگر را به عنوان معاون جدید بخش تولید معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پیتر هاک‌هولدینگر، عضو اسبق هیئت رئیسه فولکس واگن که در شرکت آئودی مشغول به کار بوده است، به عنوان معاون بخش تولید خودرو، به تسلا پیوست. به گزارش تسلا، مسئولیت مدیریت تولید هر سه خودرو الکتریکی این شرکت اکنون به او سپرده شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پیتر هاک‌هولدینگر به سمت معاون بخش تولید خودرو در تسلا منسوب شد. وظایف محول شده به هاک‌هولدینگر شامل بهبود فرآیندهای تولید و درنتیجه بهبود کیفیت ساخت، در کنار افزایش تعداد خودروهای تولیدی است. این خودروها شامل تسلا اس و تسلا ایکس شاسی‌بلند هستند. علاوه بر این، او باید یک خط تولید قابل اجرا و به صرفه برای تولید سدان جدید شرکت، تسلا مدل ۳، طراحی کند. ابتدای همین ماه مدیر عامل تسلا در کنفرانسی بیان کرده بود که تعداد خودروی تولیدی توسط این شرکت تا سال ۲۰۱۸ به ۵۰۰٫۰۰۰ خودرو خواهد رسید. تاریخی که با توجه به روند رو به رشد فعلی شرکت، از سال ۲۰۲۰ دو سال عقب تر آمده است.

به نظر می‌رسد تسلا فرد مناسبی را برای این پست انتخاب کرده است. هاک‌هولدینگر در ۲۲ سال اخیر به عنوان مدیر تولید خودروهایی همچون A4 و A5 و همچنین شاسی‌بلند Q5، در شرکت آئودی فعالیت داشته است. در مجموع ۱۴ خودرو مختلف تحت مدیریت او تولید شده‌اند که سالانه ۴۰۰ هزار نسخه از آن‌ها تولید می‌شوند. در این سال‌ها چند هزار کارمند و کارگر تحت مدیریت او بوده‌اند. یکی دیگر از فعالیت‌های قابل‌ توجه او، ارائه‌ی مشاوره و راهنمایی به آئودی برای مدیریت تولیدات جدید خود در کشور مکزیک بوده است.

ایلان ماسک در کنفرانس تسلا بیان کرد که دو تن از مدیران ارشد تولید از این شرکت خارج شده‌اند؛ معاون تولید گرگ رایکو و معاون بخش ساخت خودرو، جاش انساین. به هر حال، به نظر می‌رسد پیتر هاک‌هولدینگر همان کسی است که تجربه‌ی لازم برای رساندن تسلا به برنامه‌های بزرگ و اهداف بلند آن را داراست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات