جرمی کلارکسون و همکاران وی وب‌ سایت جدیدی با نام DriveTribe راه‌ اندازی کردند

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز مِی مجریان اسبق تاپ گیر اخیرا اقدام به تاسیس وب‌سایتی برای تبادل و اشتراک‌گذاری اطلاعات و محتوا بین متخصصان و علاقه‌مندان دنیای خودرو کردند. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین ایده‌ی مجریان اسبق تاپ‌گیر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مجریان دوست داشتنی و محبوب دنیای خودرو، یک سال گذشته را مشغول تولید محتوا برای برنامه‌ی جدید خود در شبکه‌ی آمازون بودند. بسیاری از علاقه‌مندان خودروها بی‌صبرانه در انتظار مستند خودرویی جدید آمازون با حضور کلارکسون، هموند و می هستند. اما در کنار تهیه‌ی محتوای خودرویی، مجریان اسبق تاپ‌گیر اخیرا وب‌سایتی ایجاد کرده‌اند که به عنوان شبکه‌ای اجتماعی برای علاقه‌مندان دنیای خودرو فعالیت خواهد کرد.

این وب‌سایت که نام DriveTribe برای آن برگزیده شده است، به قبایل (Tribe) مختلف دسته‌بندی می‌شود تا هر شخصی بنا بر علایق و حوزه تخصص خود در آن‌ها فعالیت داشته باشد و به تبادل اطلاعات و محتوا بپردازد. کارشناسان، نویسندگان، رانندگان و فیلمبرداران خودرویی در این وب‌سایت فعالیت خواهند داشت. جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می نیز موارد مورد نظر خود را در این وب‌سایت به اشتراک خواهند گذاشت. یکی از نقاط قوت این وب‌سایت امکان ایجاد قبایل (Tribes) بر اساس سلایق و تخصص افراد فعال در آن خواهد بود که می‌تواند بدین وسیله خیل عظیمی از علاقه‌مندان دنیای خودرو را به خود جذب کند.

DriveTribe با سرمایه‌گذاری کلارکسون، هموند، می، اندی ویلمن تهیه کننده‌ی مطرح مستند‌های خودرویی و ارنستو اشمیت تاسیس شده است. مدیریت این وب‌سایت بر عهده‌ی اشمیت خواهد بود و فعالیت آن از مستند آمازون کاملا مجزا خواهد بود. طبق اخبار منتشر شده، کلارکسون، هموند و می حضوری فعال در این شبکه خواهند داشت. با وجود تعداد زیادی از عاشقان دنیای خودرو در سرتاسر جهان، ایجاد شبکه‌ی اجتماعی در این حوزه ایده‌ی بسیار خوبی است که جرمی کلارکسون و همکاران وی به آن جامعه عمل پوشاندند. 

نظر شما در رابطه با این وب‌سایت چیست؟ اگر عاشق خودرو و دنیای آن هستید، اکنون می‌توانید با فعالیت DriveTribe به اشتراک‌گذاری داشته‌های خود با دیگران بپردازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات