نسخه‌ طویل مرسدس بنز کلاس E در نمایشگاه چین رونمایی شد

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۶، از نسخه‌ی خاص و طویل کلاس E رونمایی کرد. بازار چین علاقه‌ی زیادی به خودروهای لوکس، به خصوص نسخه‌ی طویل‌تر (long wheelbase) آن‌ها دارند. برای آشنایی بیشتر با نسخه‌ی خاص نسل جدید ای کلاس، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نسل جدید مرسدس بنز کلاس E در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد که دستخوش تغییرات زیادی در بخش بدنه و کابین شده است. این سدان لوکس هم‌چنین از پلتفرم سبک‌ وزن مرسدس بنز، در کنار تجهیز به جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز خودرو، بهره می‌برد.

مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۶ با افزایش فاصله‌ی بین دو محور کلاس E، نمونه‌ی طویل‌تر خودرو آن را با نام E-Class L معرفی کرد. این خودرو به طور خاص و انحصاری برای بازار چین طراحی و تولید شده است.

مرسدس بنز کلاس E نمایشگاه چین

با وجود این که اخباری مبنی بر تجهیز کلاس E به آپشن‎های سری میباخ (Maybach) منتشر شده بود، که صحت نداشتند. فاصله میان دو محور این خودرو ۱۴۰ میلی‌متر نسبت به نسخه استاندارد کلاس E افزایش فاصله را تجربه کرده است که موجب افزایش راحتی سرنشینان عقب خودرو می‌شود.

مرسدس بنز E Class Long الهاماتی از کلاس S میباخ دریافت کرده است که می‌توان به نورپردازی محیطی با امکان انتخاب از ۶۴ حالت متفاوت، وجود صفحه لمسی در قسمت میانی کنسول عقب که برای کار با سیستم سرگرمی و تنظیم ارتفاع و مکان صندلی‌ها کاربرد دارد. سیستم صوتی سه بعدی برمستر (Burmester)، شارژ بی‌سیم، کنسول میانی کشیده مجهز به محل نگهداری لیوان و پنل کنترلی بخش‌های مختلف خودرو اعم از سیستم صوتی و تهویه مطبوع، بخشی از امکانات این خودرو هستند.

تولید خودروی کلاس E طویل به طور کامل توسط مرکز مرسدس بنز در پکن انجام می‌شود. این شرکت بر اساس سرمایه‌گذاری مشترک شرکت دایملر و خودروساز چینی به نام BAIC بنا شده است.

مرسدس بنز E Class
مرسدس بنز E Class
مرسدس بنز E Class
مرسدس بنز E Class
مرسدس بنز E Class
مرسدس بنز کلاس E نمایشگاه چین

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با این رویداد مهم به صفحه‌ی نمایشگاه خودروی پکن 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات