فراخوان آلفارومئو میتو 2012 به دلیل بروز مشکل در سیستم ترمز

پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گروه فیات کرایسلر FCA  تعدادی از خودروی آلفارومئو میتو را به خاطر وجود ایراد در سیستم ترمز فراخوان کرده است. این ایراد در صورت عدم رفع می‌تواند خطرساز شده و به حادثه منجر شود. با زومیتهمراه باشید.
تبلیغات

گروه فیات کرایسلر که به عنوان مالک آلفارومئو نیز شناخته می‌شود دلیل این فراخوان را پیدا شدن مشکلی در سیستم ترمز مدل‌های ۲۰۱۲ میتو عنوان کرده است. قضیه از این قرار است که برخی اتصالات موجود در لوله‌های سیستم ترمز خودرو بخصوص در قسمت بوستر ترمز، غیر استاندارد بوده و بروز مشکل احتمالی در این لوله‌ها می‌تواند سیستم ترمز خودرو را از کار بیاندازد.

گروه فیات کرایسلر استرالیا همچنین قرار است با مالکان خودروهایی که شامل فراخوان شده‌اند تماس گرفته و آنها رابرای تعویض قطعات معیوب به نزدیک‌ترین مراکز خدماتی این شرکت راهنمایی کند.

به دنبال فراخوان‌هایی که این هفته برای خودروهای فیات ۵۰۰، آبارت ۵۰۰ و فیات دوکاتو انجام شد، فراخوان آلفارومئو میتو یازدهمین فراخوان فیات-کرایسلر در سال جاری است.

از آنجایی که آلفارومئو میتو در بازار ایران نیز موجود است به مالکان این خودرو نیز توصیه می‌شود تا از صحت کارکرد و نبود عیب در سیستم ترمز خودروی خود از طریق نمایندگی‌های مجاز این برند، اطمینان حاصر کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات