فراخوان نسل جدید بی ام و سری ۷ برای رفع مشکل ایربگ

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدید بی ام و سری 7 نخستین فراخوان خود را از زمان عرضه‌ به بازار تجربه خواهد کرد. این فراخوان که به دلیل بروز مشکل در ایربگ‌های این خودرو است، لطمه‌ی زیادی به برند بی‌ام‌و و لوکس‌ترین محصول این شرکت خواهد زد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بی‌ام‌و تعداد ۶۱۱۰ دستگاه از مدل ۲۰۱۶ سری ۷ را برای رفع ایراد کیسه‌های هوای آن فراخوانی خواهد کرد. این فراخوانی شامل تمامی مدل‌های 740i و 750i است که از تاریخ ۱۰ تیر تا ۲۰ آذر ۹۴ (۱ جولای تا ۱۱ دسامبر ۲۰۱۵) تولید شده اند.

دلیل این فراخوان این است که یونیت کنترل ایربگ این خودرو در صورت بروز اتصال کوتاه، بصورت تصادفی ریست می‌شود. حال اگر این اتفاق در زمان تصادف رخ دهد این احتمال وجود دارد که ایربگ‌ها عمل نکنند. خوشبختانه تا کنون هیچگونه حادثه و یا جراحتی به خاطر این موضوع گزارش نشده است. دارندگان نسل جدید سری ۷ برای رفع ایراد باید از تاریخ ۲۷ اردیبهشت (۱۶ می) به نمایندگی‌های بی‌ام‌و مراجعه کنند تا یونیت ایربگ تعویض شود.  

بروز ایراد برای سیستم ایمنی حساسی مانند کیسه‌ی هوا، برای خودروی لوکس و گران‌قیمت برند مطرح بی‌ام‌و، می‌تواند خدشه‌ی زیادی به اعتبار این خودرساز وارد کند.مطمئنا مدیران این شرکت آلمانی از روند موجود به هیچ وجه راضی نخواهند بود.

بی ام و سری۷
بی ام و سری۷
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات