رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان: امسال باید قیمت خودرو ارزان شود

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان معتقد است که امسال باید قیمت خودرو ارزان شود. به نظر محمد جعفری با اجرا شدن برجام هزینه‌های تولید خودرو کم می‌شود و در نتیجه باید قیمت خودرو کاهش یابد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

محمد جعفری رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اعلام کرد که امسال باید قیمت خودرو کاهش یابد.

جعفری گفت: «با اجرا شدن برجام بخشی از هزینه‌های تولید خودرو در کشور کم شده است و در نتیجه باید قیمت خودرو ارزان شود.»

رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با تاکید بر ارزان شدن خودرو در سال جاری افزود: «علاوه بر کاهش قیمت اتومبیل، باید کیفیت خودروهای داخلی نیز افزایش پیدا کند.»

او در مورد دلیل اجبار در با کیفیت شدن خودروهای داخلی توضیح داد: «در زمان تحریم‌ها، خودروسازان بخشی از قطعات مورد نیاز خود را از قطعات بی‌کیفیت چینی تأمین می‌کردند؛ اما با اجرایی شدن برجام باید قطعات را از منابع اصلی دریافت کنند. امسال مصرف‌کنندگان باید شاهد افزایش محسوس کیفیت خودروهای داخلی باشند، چون دیگر بهانه‌ی تحریم‌ها و مشکل تأمین قطعات اصلی وجود نخواهد داشت.»

رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: «شورای رقابت باید با در نظر گرفتن تناسب میان قیمت و کیفیت خودروهای داخلی، نسبت به ارزان شدن قیمت‌ها اقدام کند.»

در ماه‌های اخیر کارشناسان و علاقه‌مندان به بازار خودرو خواستار کاهش قیمت خودروهای داخلی شده‌اند. باید منتظر بود و دید واکنش شورای رقابت به این درخواست‌ها چیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات