مدل S تسلا با قابلیت های جدید و باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی همراه می‌شود

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارد که مدل S تسلا در هفته‌ی جاری قابلیت‌های جدیدی را نظیر سیستم فیلتر هوای Bioweapon Defense Mode از مدل X به همراه باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی به دست خواهد آورد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده کمپانی تسلا در هفته‌ی جاری مدل S را با قابلیت‌های جدیدی رونمایی خواهد کرد. ویژگی‌های جدید مدل S تسلا شامل سیستم فیلتر هوای Bioweapon Defense Mode و بهره‌گیری از باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی است. منابع آگاه به این موضوع اشاره کرده‌اند که شاید در هفته‌ی جاری شاهد رونمایی از ویژگی‌های جدید مدل S به همراه امکان شخصی سازی مدل ایکس تسلا در وب‌سایت این خودروساز باشیم. در حال حاضر بیشترین ظرفیت باتری ارائه شده به همراه مدل S شامل یک باتری ۹۰ کیلو وات ساعتی است.

هفته‌ی گذشته نیز گزارشی منتشر شده بود که نشان از این داشت که مدل S تسلا به همراه قابلیت‌های جدید روانه‌‌ی بازار خواهد شد. از جمله‌ی ویژگی‌های جدیدی که در این گزارش به آن اشاره شده بود، می‌توان به نورپردازی جدید با استفاده از LED و صندلی‌ها با امکان تهویه مطبوع اشاره کرده که از مدل ایکس تسلا به عاریه گرفته شده است. در کنار این موارد باید به بهبود‌های انجام گرفته در دماغه‌ی خودرو به همراه تغییرات در رنگ‌هایی که مدل S تسلا عرضه می‌شوند نیز اشاره کرد. البته تا آخرین لحظات نمی‌توان در مورد ارائه‌ی این ویژگی‌ها در مدل S‌ مطمئن بود، چراکه تسلا در تغییرات سیاست‌های خود در آخرین لحظات شهره است.

تسلا همچون سایر خودروسازان بصورت معمول مدل‌های خود را به همراه بروزرسانی‌های سالیانه روانه‌ی بازار نمی‌کند، بطوریکه مدل S این کمپانی در سال‌های اخیر با بروزرسانی‌های متعددی همراه شده است. شاید بزرگ‌ترین تغییر و ویژگی اضافه شده در این خودرو را باید اضافه شدن سیستم اتوپایلوت یا رانندگی خودکار خواند.

تسلا هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده، از این‌رو باید به انتظار ارائه‌ی یک توضیح رسمی یا اضافه شدن مدل جدید به وب‌سایت تسلا باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات