قیمت بنزین گران نمی‌شود

دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
قیمت بنزین در سال ۱۳۹۵ گران نمی‌شود. روابط عمومی وزارت نفت با انتشار اطلاعیه‌ای، اخبار منتشر شده در مورد گران شدن بنزین در سال ۹۵ به نقل از وزیر نفت را تکذیب کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در اطلاعیه‌ای اخبار منتشر شده در مورد گرانی بنزین در سال ۹۵ به نقل از وزیر نفت را تکذیب کرد.

در اطلاعیه‌ی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت آمده است: «بیژن زنگنه، وزیر نفت در روزهای اخیر اظهارنظری مبنی بر افزایش قیمت بنزین نداشته است و بر همین اساس انتشار برخی اخبار در رسانه‌ها درباره‌ی افزایش قیمت بنزین تکذیب می‌شود.»

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، ضمن دعوت از رسانه‌ها به رعایت اخلاق حرفه‌ای، بر خودداری رسانه‌ها از انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌ها در این زمینه تاکید کرده است. 

پیش از این چند خبرگزاری معتبر و رسمی اعلام کرده‌ بودند که بیژن زنگنه وزیر نفت، در جمع خبرنگاران گران شدن بنزین در سال ۹۵ را بعید نداسته بود. بر اساس این خبر در چند روز اخیر، رسانه‌ها خبرهایی با عنوان قیمت بنزین گران می‌شود، منتشر کردند.

بدین ترتیب قیمت بنزین در سال ۱۳۹۵ گران نخواهد شد. برخی از کارشناسان معتقدند که قیمت بنزین به خاطر کاهش قیمت نفت و بنزین در دنیا باید کاهش یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات