لیفان 820 برای تحویل در خرداد و تیر پیش فروش می‌شود

جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لیفان 820 خودروی جدید و لوکس ترین محصول شرکت چینی لیفان توسط کرمان موتور پیش فروش می‌شود. این خودرو دارای موتور ۲۴۰۰ سی‌سی است و برای پیش خرید آن ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

لیفان 820 محصول جدید لیفان که به عنوان خودروی لوکس این کارخانه چینی شناخته می‌شود، توسط کرمان خودرو و به صورت مونتاژ داخلی به مردم ایران عرضه می‌شود.

بنا به اطلاعات اعلام شده توسط کرمان‌خودرو، برای پیش خرید این خودروی ۲۴۰۰ ‌سی‌سی، باید ۴۰ میلیون تومان را در قسط اول پرداخت کرد. 

باقی‌مانده قیمت لیفان ۸۲۰ پس از کسر ۲میلیون و ۱۰۰هزار تومان و سود مشارکت ۲۲ درصد باید در زمان دریافت دعوتنامه تکمیل وجه پرداخت شود.

زمان تحویل خودروهای ثبت نامی از طریق این پیش خرید، خرداد و تیر ۹۵ خواهد بود و در این فاصله اگر خریدار از دریافت خودرو منصرف شود می‌تواند پول پرداختی را به همراه ۱۸ درصد سود انصراف دریافت کند.

قیمت لیفان ۸۲۰ توسط کرمان خودرو ۸۲ میلیون تومان تعیین شده است.

لیفان 820

لوکس ترین خودروی لیفان پیشرانه‌ای  به ظرفیت ۲۴۰۰ سی‌سی، ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارد. لیفان ۸۲۰ از گیربکس یا جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته استفاده می‌کند.

حداکثر توان خروجی این خودرو ۱۵۸ اسب بخار در دور موتور ۵۷۰۰ دور در دقیقه است. لیفان ۸۲۰ طول ۴۸۶۵، عرض ۱۸۳۵ و ارتفاع ۱۴۸۰ میلی‌متر دارد. این خودروی سواری دارای نهایت سرعت ۱۸۰ کیومتر بر ساعت بوده و مصرف سوخت ترکیبی‌اش‌ ۸.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

برخی از کارشناسان و علاقه‌مندان به خودرو معتقدند که نهایت سرعت و حداکثر توان خروجی این محصول نسبت به خودروهای ۲۴۰۰ سی‌سی دیگر برندها کمتر است و با توجه به تصاویری که تاکنون منتشر شده است، طراحی داخلی این خودرو با طراحی خارجی و بدنه آن تناسب ندارد.

لیفان 820
لیفان 820
لیفان 820
لیفان 820
لیفان 820
لیفان 820
لیفان 820
لیفان 820
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات