اتریش آماده خرید قطعات خودرو از ایران

دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اتریش برای خرید قطعات خودرو از ایران اعلام آمادگی کرده است. دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت که در سفر هیئت تجاری ایران به اتریش، صنعتگران این کشور آمادگی خود را برای خرید قطعات خودرو از ایران اعلام کرده‌اند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

پس از برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، کشورهای زیادی برای همکاری با کشورمان در حوزه‌های مختلف اعلام آمادگی کرده‌اند. به همین منظور و در رابطه‌های دو جانبه میان ایران و این کشورها، هیئت‌های تجاری و اقتصادی کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی ما دیدار کرده یا خواهند کرد.

جدیدترین دیدار میان هیئت تجاری ایران و اتریش در خاک اتریش انجام شده است. در این دیدار صنعتگران اتریش برای خرید قطعات خودرو از ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

ساسان قربانی، دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران در این باره گفت: «در سفر هیئت تجاری ایران به اتریش مذاکرات مفصلی با صنعتگران فعال این کشور در حوزه صنعت خودرو و قطعه انجام شد. با توجه به اینکه اتریش یکی از مراکز اصلی تولید قطعات خودرو در اروپا است، تفاهم‌نامه همکاری با سه انجمن قطعه‌سازی اتریش به امضا رسید.»

دبیر انجمن قطعه سازان ایران بیان کرد: «در این مذاکرات شرکت‌های قطعه‌سازی اتریش آمادگی خود را برای تولید قطعات مورد نظرشان از ایران و صادرات قطعه از کشورمان به اروپا اعلام کردند.»

قربانی اعلام کرد: «وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر با توجه به جایگاه صنعت قطعه‌سازی اتریش خواستار همکاری‌های مشترک قطعه‌سازان ایران و اتریش شد.»

به گفته دبیر انجمن قطعه‌سازان، در این جلسات مقرر شد که کمیته مشترک قطعه‌سازان ایران و اتریش زیر نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده و جلسات به صورت دوره‌ای در تهران و وین برگزار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات