
رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرد که مصرف کنندگان حق دارند در برابر پولی که میپردازند، خودروی بدون نقص و بی دردسری تحویل بگیرند. او امیدوار است که در سال جدید این مشکلات بر طرف شده و کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد. همراهزومیت باشید.
رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: امیدوارم در سال جدید خودروسازان ایرانی تغییر رویه داده و عملکرد خود را در بخشهای قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات اصلاح کنند.
محمد جعفری رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مورد بازار خودرو در سال گذشته اعلام کرد:«سال گذشته شاهد مشکلات و کاستیهای مختلفی در صنعت خودرو ایران بودیم که ناقض حقوق مصرفکنندگان این کالا در کشور بود.»
به گفته رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان وضعیت خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی اصلاً مناسب نیست. پذیرش دشوار و سخت خودروها، بالا بودن هزینه تعمیرات و کمبود یا نبود قطعات یدکی مهمترین این مشکلات در سال گذشته بود. کمبود قطعات یدکی در خدمات پس از فروش خودروسازان از مشکلات رایجی بود که باعث میشد خودروی مشتریان روزها به دلیل نبود یک قطعه در تعمیرگاهها متوقف شود.
جعفری دیگر مشکلات موجود در صنعت خودروی ایران را این چنین برشمرد:«متناسب نبودن قیمت و کیفیت خودروهای داخلی از دیگر موارد نقض حقوق مصرف کنندگان خودروسازی کشور در سال گذشته بود، به طوری که کیفیت اتومبیلهایی که به مشتریان عرضه میشد تناسبی با قیمت بالای خودروهای داخلی نداشت.»
رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان گفت:«امیدوارم در سال جدید این مشکلات بر طرف شده و کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد؛ مصرف کنندگان حق دارند در برابر پولی که میپردازند، خودروی بدون نقص و بی دردسری تحویل بگیرند.»
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.