۵ وسیله کاربردی خودرو در تابستان

جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در این مطلب ۵ وسیله کاربردی خودرو برای سفرهای تابستانی معرفی می‌شود.
تبلیغات

با آغاز شدن تابستان، سفرهای جاده‌ای نیز دوباره رونق می‌گیرد. اگر جزو کسانی هستید که از خودرو فقط به‌عنوان وسیله‌ی نقلیه در سفرهای جاده‌ای طولانی استفاده می‌کنید، باید به خواب زمستانی خودرو پایان دهید. در این مطلب ۵ وسیله‌ی ضروری برای سرحال کردن و تمیر نگه‌داشتن خودرو معرفی می‌شوند تا در سفرهای تابستانی، تجربه‌ی سواری در جاده برای سرنشینان قابل تحمل‌تر باشد.

آفتاب‌گیر

لوازم جانبی خودرو

رانندگی در آفتاب سوزان هم برای راننده و هم برای سرنشینان مشکل است. آفتاب‌گیر یکی از کارآمدترین لوازم در سفرهای تابستانی جاده‌ای است که از بالا رفتن حرارت زیاد کابین جلوگیری می‌کند؛ به‌خصوص زمانی که روکش‌های صندلی پس از پارک خودرو در آفتاب داغ می‌شوند، نشستن پشت فرمان غیرقابل تحمل است. امروز در بازار انواع آفتاب‌گیر با اندازه‌های مختلف و حتی طرح‌های رنگارنگ برای کودکان موجود است که قیمت مناسبی هم دارند.

سطل، کیف و کیسه زباله

لوازم جانبی خودرو

شاید خرید سطل زبانه برای خودرو، ایده‌ی چندان انقلابی و مهمی به‌نظر نرسد، اما کافی است که یک‌بار سفر جاده‌ای طولانی را تجربه کرد تا داشتن سطل یا کیسه‌ی زباله‌ی خودرو، ‌به‌یکی از اولویت‌های مهم فهرست لوازم مورد نیاز سفر تبدیل شود. انواع سطل زباله‌‌ی خودرو با قابلیت اتصال به بخش‌های مختلف کابین در بازار موجود است که می‌توان با خرید آن‌ها با قیمت مناسب، از کثیف و پر شدن شدن فضای داخلی خودرو با قوطی‌های نوشیدنی و ... جلوگیری کرد.

جارو برقی

لوازم جانبی خودرو

انواع جارو برقی‌های بزرگ یا کوچک فندکی برای خودرو در بازار موجود است که باتوجه به کاربرد، قدرت، ظرفیت مخزن و لوازم جانبی قیمت‌های متفاوتی دارند. استفاده از جارو برقی برای تمیز کردن بخش‌هایی که دسترسی به آن مشکل بوده، مانند زیر صندلی‌های و کنج پنل‌های کابین بهترین راهکار ممکن است.

لوازم شست‌ و شو

لوازم جانبی خودرو

با خرید پکیج کامل شست و شوی خودرو شامل مایع شوینده، اسپری مخصوص تایرها، اسپری خوش‌بو کننده، اسپری مخصوص براق‌کننده‌ی شیشه‌ها و اسپری واکس بدنه در کمترین زمان می‌توان نتیجه‌ی قابل قبولی گرفت.

پاک‌کننده‌های چرم و روکش صندلی‌

لوازم جانبی خودرو

برای تمیز نگه‌داشتن صندلی‌هایی که در مسافرات بیشتر از حد معمول تحت فشار قرار می‌گیرند، باید از پاک‌کننده‌های مخصوص استفاده کرد. باتوجه به روکش‌های استفاده شده در خودرو، انواع پاک‌کننده‌های پارچه و چرم در بازار موجود است که معمولاً قیمت مناسبی دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات