جمع‌بندی نمایشگاه خودروی تهران - قسمت دوم و پایانی

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اکنون که نمایشگاه خودروی تهران ۹۶ به پایان رسیده است، در بخش دوم و پایانی نوشتار، به معرفی برندگان این رویداد و مجموعه خودروهای معرفی‌شده در آن می‌پردازیم.
تبلیغات

در غیاب برندهای مشهوری مثل نیسان، هیوندای، کیا و بی‌ام‌و که در مطلب قبلی با تیتر غایبان بزرگ نمایشگاه خودروی تهران معرفی شدند؛ می‌توان از رنو و سیتروئن به‌عنوان برنده‌ها یاد کرد. البته، با توجه به هزینه‌ی سنگین نگین خودرو (نماینده‌ی رسمی رنو) برای حضور باشکوه این برند در نمایشگاه خودروی تهران، باید کمی صبر کرد و با توجه به استقبال مردم از پیش‌فروش‌های آینده، راجع به موفقیت نگین خودرو قضاوت کرد. به هر صورت، غرفه‌ی این شرکت به لطف حضور مدل‌های محبوبی مثل تالیسمان و کولئوس، همراه با خودروی فرمول یک R.S.16، جذابیت زیادی برای بازدیدکنندگان داشت و از شلوغ‌ترین نقاط نمایشگاه بود.

از مهم‌ترین نکات این رویداد، وجود ده‌ها مدل ناشناخته از خودروهای چینی بود که عمدتا توسط برندهای تازه‌تأسیس این کشور تولید می‌شوند. برای علاقه‌مندان و کارشناسان صنعت خودروی ایران، شرکت‌هایی مثل جیلی، گریت‌وال و چری، شناخته‌شده و صاحب‌نام هستند؛ اما نام‌های جدیدی مثل بیسو، اولین حضور خود در ایران را تجربه کردند.

در ادامه‌ی مطلب، مجموعه خودروهای نمایشگاه بین‌المللی تهران که توسط تیم نویسندگان زومیت معرفی شدند، دیده می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند با کلیک روی هرکدام از مقالات ذیل، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات