سرعت فوق‌العاده زیاد دوربین فانتوم v2640 شما را غافلگیر می‌کند

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سرعت فوق‌العاده زیاد دوربین فانتوم v2640، دوربین‌های مدعی سرعت تصویربرداری بالا را به چالش می‌کشد.
تبلیغات

اگر فکر می‌کنید تجهیزات تصویربرداری سریعی دارید، دوربین جدید Phantom v2640 از شرکت Vision Research باعث تحیر و تجدید نظر شما خواهد شد. این مدل جدید از تولیدکننده‌ی دوربین‌های علمی و صنعتی، با استفاده از سنسور ۴ میلیون پیکسلی و کوتاه‌ترین سرعت شاتر ۱۴۲ نانو ثانیه، می‌تواند با وضوح کامل به سرعت ۶۶۰۰ فریم بر ثانیه برسد و در صورت کاهش رزولوشن تصویر، این نرخ افزایش می‌یابد.

جدید‌‌ترین محصول دنیای دوربین‌های فوق‌ سریع، طیف محققان و مهندسان را هدف قرار داده است. v2640 در دو نسخه‌ی رنگی و سیاه‌وسفید عرضه می‌شود و حافظه داخلی آن برای ذخیره‌ی داده‌، تا ۲۸۸ گیگابایت قابل افزایش است. شرکت Vision Research ادعا می‌کند دامنه‌ی دینامیکی این دوربین ۶۴ دسی‌بل (بیش از ۱۰ استاپ) است و حداکثر ایزو نسخه‌ی سیاه و سفید ۱۶۰۰۰ خواهد بود؛ بنابراین فانتوم V2640 قابلیت کار کردن در شرایط نوری تاریک نیز دارد.

در صورت تعبیه‌ی نسخه‌ی مونوکروم روی رزولوشن یک میلیون پیکسل، این دوربین قادر خواهد بود با نرح فوق‌العاده‌ی ۲۵۰۳۰ فریم بر ثانیه محتوای تصویری ضبط کند؛ درحالی‌که مدل رنگی در بهترین شرایط توانایی ضبط با رزولوشن ۲ مگاپیکسل (۱۹۲۰x۱۰۸۰) و حداکثر نرخ ۱۱۷۵۰ فریم بر ثانیه دارد. در حال حاضر قیمت این دوربین اعلام نشده است؛ اما چنین محصول پیشرفته‌ای ارزان نخواهد بود.

در ادامه می‌توانید عملکرد دوربین فوق‌سریع Phantom V2640 را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات