زومجی: راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان- مرداد ۹۴

دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
راهنمای اختصاصی خرید زومجی، بهترین سخت افزار موجود در بازار را در رده‌های بودجه‌ای مختلف و رایج معرفی می‌کند. اگر قصد خرید سیستم مناسبی را دارید و هنوز انتخاب‌های خود را قطعی نکرده‌اید، راهنمای خرید زومجی را از دست ندهید.
تبلیغات

خرید قطعات و سخت افزار مناسب، همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران در بازارِ سنتی ایران است که اطلاع‌رسانی در آن به نحوِ مطلوبی صورت نمی‌گیرد و معمولا قیمت قطعه به تنهایی اولین و شاید تنهاترین معیار برای خرید در نظر گرفته می‌شود. قیمت‌های متفاوت و حتی قطعات شبیه‌سازی شده از اصل هم به این وضعیتِ نامطلوب دامن می‌زند و بسیاری از کاربران را گرفتارِ خرید قطعاتِ تقلبی، بی‌کیفیت یا ناسازگار با هم می‌کند.

مقاله‌ مرتبط

در این مقاله سعی می‌کنیم جدیدترین محصولات سخت افزاری کامپیوترهای شخصی را معرفی کنیم و مناسب‌ترین‌ها را با توجه به قیمت و رده فروش بازار مطابق با معیار جهانی و همچنین وجود آنها در بازار داخلی پیشنهاد دهیم. به همه کاربران و مخاطبان خود توصیه می‌کنیم تا قبل از مراجعه به بازار یا سایت‌های فروش آنلاین، این راهنما را به دقت مطالعه و پویش کنند تا بتوانند مناسب با کاربرد و بودجه خود آگاهانه عمل کنند. در این سلسله مقالات چهار سیستم مختلف از سیستم‌های پی‌سی با کارکردهای متداول را معرفی و چگونگی انتخاب قطعات را تشریح خواهیم کرد. توجه داشته باشید که قیمت‌ها بر اساس نرخ روز بازار بورس لوازم رایانه در تهران محاسبه شده و صرفا جنبه‌ی اطلاع رسانی دارد.

برای مطالعه کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

Green X3 V2

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات