ایسوس ۱۶ جایزه معتبر کامپیوتکس ۲۰۱۶ را از آن خود کرد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
مطالعه 6 دقیقه
نمایشگاه کامپیوتکس هر ساله در کشور تایوان برگزار می‌شود. کمپانی ایسوس برای کامپیوتکس ۲۰۱۶ برنامه‌ی ویژه‌ای داشت و با دست پر وارد این رویداد شده بود. این کمپانی در بخش‌های مختلفی چون گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت، سیستم‌های دسکتاپ و گیمینگ و بسیاری از زمینه‌های دیگر پر قدرت ظاهر شد. همین حضور قدرتمند باعث شد تا ایسوس ۱۶ جایزه‌ی معتبر از کامپیوتکس ۲۰۱۶ را به خود اختصاص دهد.
تبلیغات

ایسوس نه تنها پیش از شروع رسمی کامپیوتکس ۲۰۱۶، بلکه در جریان این رویداد مهم با قدرت ظاهر شد. این کمپانی تایوانی محصولات جذابی را به کامپیوتکس ۲۰۱۶ آورده است تا یک بار دیگر توانمندی‌های خود را به رخ رقبا بکشد. براساس گزارش‌های منتشر شده ایسوس توانسته ۱۶ جایزه‌ی معتبر از کامپیوتکس ۲۰۱۶ را به خود اختصاص دهد. به همین منظور بیانیه‌ی مطبوعاتی ایسوس توسط روابط عمومی این برند در اختیار زومیت قرار گرفته که در ادامه آن را می‌خوانید.

ایسوس توانست ۴ جایزه‌ی "بهترین انتخاب" و ۱۲ جایزه‌ی طراحی و خلاقیت (d&i) کامپیوتکس ۲۰۱۶ را به خود اختصاص دهد. در بخش قطعات پروژکتور، ZenBeam Go E1Z جایزه "بهترین انتخاب" را از آن خود کرد. دوربین Reco Smart، آداپتور بی سیم USB-AC68، روتر BRT-AC828/M2، مادربورد X99-Deluxe II و کیبورد ROG Claymore نیز جایزه طراحی و نوآوری (d&i) کامپیوتکس را در بخش قطعات به خود اختصاص دادند که در ادامه به توضیحاتی در مورد آنها خواهیم پرداخت.

ZenBeam Go E1Z: پروژکتوری به اندازه کف دست

این پروژکتور می تواند با بهره مندی از لامپ LED، تصویری تا اندازه ۱۲۰ اینچ را به صورت افقی، عمودی و حتی مورب بر روی پرده ایجاد کند. ZenBeam Go E1Z نخستین پروژکتور سازگار با سیستم عامل‌های مختلف توسط رابط USB است. باتری ۶۴۰۰ میلی آمپر ساعتی آن می تواند تا ۵ ساعت به طور مداوم تصویر پخش کند و علاوه بر آن به کاربران اجازه دهد تا از آن به عنوان یک پاوربانک همراه نیز استفاده کنند. این پروژکتور با ویندوزفون و اندروید نسخه ۵ به بالا سازگار است و می توانید تمامی تنظیمات مرتبط با پروژکتور را با نرم افزار اختصاصی آن اعمال کنید. یک اسپیکر مجهز به فناوری SonicMaster نیز برای خروجی صدا در این مدل در نظر گرفته شده است.

Reco Smart: دوربین همه کاره ایسوس

RECO Smart با استفاده از سنسور قدرتمند تصویربرداری سونی، می تواند تصاویر را با کیفیت Full HD 1080p یا 720p و با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند. به دلیل استفاده از این سنسور دقیق و کارآمد، تصاویر ضبط‌شده از شفافیت و وضوحی بالا برخوردار خواهند بود.

دیافراگم لنز RECO Smart به میزان f/1.8 ، با فناوری WDR، تصویربرداری در محیط کم نور را میسر می کند و تقریباً هیچ بخشی، از قلم نخواهد افتاد. به علاوه عکس‌های این دوربین، دارای وضوح کامل در نور شب یا محیط های تاریک خواهد بود. برای مثال، استفاده از این فناوری در حین رانندگی شب کاملاً کارآمدی خود را نشان خواهد داد.

RECO Smart با زاویه دید ۱۵۰ درجه‌ای خود، به سادگی می تواند بر روی کلاه دوچرخه‌سواران متصل شود و فیلمی کامل از محیط برایتان ضبط کند. همچنین در صورت استفاده به عنوان دوربین داخل خودرو، این زاویه گسترده، امکان تصویربرداری کامل از کل محیط خیابان را به شما می دهد.

USB-AC68: آداپتور وایرلس جیبی

این آداپتور شبکه کوچک می تواند با رابط USB هر دو باند ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز را به راحتی پشتیبانی کند. با استفاده از استاندارد 802.11ac در باند ۵ گیگاهرتز می تواند تا ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و در باند ۲.۴ گیگاهرتز تا ۶۰۰ مگابیت برثانیه در بستر بیسیم، داده را ارسال و دریافت کند. این مدل همچنین با آنتن ۳x۴ (سه فرستنده و چهار گیرنده) از فناوری MIMO پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این، USB-AC68 فناوری AiRadar ایسوس می تواند سیگنال ها را جهتدار ارسال و دریافت کند تا تمام دستگاه‌های موجود در شبکه بهترین پوشش را داشته باشند.

BRT-AC828/M2: روتری خاص با رابط ذخیره سازی M.2

این روتر با آنتن ۴X۴ (چهار فرستنده و چهار گیرنده)، با استفاده از فناوری MIMO، راهکاری بسیار ایده‌آل برای استارتاپ‌ها، کسب و کارهای کوچک و کلاس‌های درس است. دو پورت WAN ترکیب عالی از دو شبکه اینترنت برای پایداری بیشتر سرعت اینترنت، امکان دستیابی به حداکثر سرعت ۲ گیگابیت بر ثانیه را فراهم می‌آورد. همچنین برای پشتیبان‌گیری و مدیریت فایلها از یک رابط پرسرعت M.2 برای اتصال SSDهای پرسرعت استفاده می‌کند.

BRT-AC828/M2 از یک رابط عالی برای مدیریت هرچه ساده‌تر و بهتر نودهای درون شبکه بهره می‌برد. همچنین این پرتال به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به نرم‌افزاری خاص، رابط ورود به وای‌فای رایگان را به وجود آورد و توسط آن حساب کاربری برای دسترسی به شبکه و اینترنت با محدودیت‌های خاص ایجاد کند.

ASUS X99-DELUXE II: مادربوردی همه چیز تمام

این مادربورد که از چیپست X99 اینتل استفاده می کند، با آخرین سری از پردازنده های Core i7 سازگار است. فناوری 5-WAY OPTIMIZATION برای بهینه سازی تنها با یک کلیک، FAN XPERT 4 برای مدیریت فن ها و بهینه سازی خنک کننده ها، هدرهای آمپراژ بالا برای فن ها و نورپردازی AURA تنها بخشی از ویژگی های جذاب این مادربورد است. همچنین برای بهبود پایداری نیز راهکار SAFESLOT، برای رابط PCIE استفاده شده تا دوام را بیش از پیش بهتر کند.

ROG CLAYMORE: کیبوردی همه فن حریف

کلید های تمام مکانیکی ROG CLAYMORE از نوع معروف CHERRY MX است که توسط LEDهای RGB نورپردازی می‌شود. کلیدهای بخش اعداد ماشین حساب نیز برای راحتی و تطبیق‌پذیری بیشتر با گیمرها قابل جداشدن است. ROG CLAYMORE می‌تواند برای هر کلیدش تا ۱۶.۷ میلیون رنگ را اعمال کند و با فناوری N-KEY ROLLOVER تضمینی برای بهترین تجربه بازی برای هر گیمر سخت‌پسند را فراهم آورد. همچنین با کمک نرم افزار مخصوصی می توان ترکیب رنگ کلیدها را با ماوس‌های سری ROG ست کرد تا زیبایی بیشتر شود. پوشش آلومینیومی روی آن نیز زیبایی را دوچندان کرده و پایداری کیبورد را در سخت‌ترین شرایط گیمینگ تضمین می کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات