دوچرخه AMD در دو مدل رونمایی شد

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
AMD در اقدامی دور از ذهن، فروش دوچرخه‌ی اختصاصی خود را آغاز کرد. این دوچرخه‌ی جدید طراحی جالبی دارد و مخصوص کسانی است که طرفدار پروپاقرص محصولات تیم قرمز هستند.
تبلیغات

انویدیا همان‌طور که مدت‌ها پیش وعده داده بود، سرانجام کنفرانسی آنلاین برگزار کرد تا از جدیدترین دستاوردهای خود در دنیای پردازنده‌های گرافیکی پرده‌برداری کند. اطلاعات رسمی منتشرشده توسط انویدیا نشان می‌دهند کارت‌های گرافیک سری RTX 3000 که مبتنی‌بر معماری امپر هستند قدرت پردازشی بسیار زیادی دارند و بدون شک می‌توانند AMD را در بازار به‌چالش بکشند.

شایعه‌های اخیر می‌گویند AMD قصد دارد برای رقابت مستقیم با سری RTX 3000 در آینده‌ای نزدیک کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 6000 Big Navi را رونمایی کند. درحالی‌که طرفداران AMD منتظر انتشار جزئیات بیشتر درباره‌ی کارت‌های گرافیک سری بیگ نوی بودند تا بفهمند که تیم قرمز چه برنامه‌هایی برای رقابت با خانواده‌ی امپر انویدیا دارد، این شرکت در اقدامی غیرمنتظره از تولید دوچرخه خبر داد تا رسما ورود خود را به صنعت دوچرخه‌سازی اعلام کند.

نمای کناری دوچرخه ای ام دی AMD Custom Cruiser مدل مشکی

AMD Custom Cruiser Bike

ممکن است فکر کنید که معرفی دوچرخه‌ی AMD شوخی است، اما بهتر است بدانید که این محصول واقعاً معرفی شده و تیم قرمز اکنون دوچرخه می‌فروشد. دوچرخه‌ی موردبحث به‌عنوان آیتمی جدید به فروشگاه طرفداری AMD اضافه شده است. هم‌اکنون دو نوع دوچرخه برای خرید دردسترس هستند: AMD Custom Cruiser Bike و AMD Custom Mountain Bike. به مدل دوم به‌عنوان مدل XT دوچرخه‌ی AMD نگاه کنید، زیرا حرفه‌ای‌تر است.

نمای کناری دوچرخه ای ام دی AMD Custom Cruiser مدل سفید

AMD Custom Cruiser Bike

دوچرخه‌ی Cruiser AMD طراحی ساده‌ای دارد و در دسته‌ی دوچرخه‌های دنده‌ای قرار نمی‌گیرد و ترمز آن از نوع توپی (Coaster Brake) است. این درحالی است که دوچرخه‌ی AMD Mountain Bike تجهیزات متنوعی دارد و به‌عنوان یک آیتم طرفداری، محصول بسیار خوب و باکیفیتی به‌نظر می‌رسد. در دوچرخه‌ی موردبحث AMD از سیستم ۲۱ دنده‌ای شیمانو (Shimano) استفاده شده. همچنین این دوچرخه دارای قاب تعلیق دوگانه، چرخ‌های ۲۶ اینچ، سیستم ترمز پیشرفته و صندلی با امکان تغییر ارتفاع است.

نیم رخ دوچرخه ای ام دی AMD Custom Mountain Bike سفید با لاستیک مشکی

AMD Custom Mountain Bike

AMD هر دو دوچرخه‌ی جدید خود را در چند رنگ عرضه می‌کند تا بتواند سلایق متنوعی را پوشش دهد. مدلی از AMD Custom Cruiser و AMD Custom Mountain Bike دارای بدنه‌ای سفید با چرخ‌های مشکی و مدلی دیگر دارای بدنه‌ای مشکی با چرخ‌های سفیدرنگ است. خریداران دوچرخه‌ی AMD Custom Mountain Bike می‌توانند درصورت تمایل، آن را با چرخ‌های نارنجی‌رنگ سفارش دهند. نکته‌ی جالب این است که تمامی مدل‌های هر دو دوچرخه ۲۹۹ دلار قیمت دارند؛ در ابتدا انتظار داشتیم دوچرخه‌ی کوهستانی AMD نسبت‌به مدل دیگر قیمت بالاتری داشته باشد. به‌علاوه هزینه‌ی ارسال محصول در ایالات متحده، ۵۰ دلار است.

تصویر اصلی مقاله، دوچرخه‌ی AMD Custom Mountain را نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات