ساندبار Sonos Ray با قیمت ۲۷۹ دلار رونمایی شد

شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ساندبار مقرون‌به‌صرفه‌ی Sonos Ray با برچسب قیمتی ۲۷۹ دلار و پشتیبانی از صدای فراگیر معرفی شد.
تبلیغات

Sonos جدیدترین ساندبار خود را معرفی کرده است. گفته شده این قیمت ساندبار ۲۷۹ دلار خواهد بود. Sonos Ray برای تقویت صدای خروجی تلویزیون شما طراحی شده و قیمت ۲۷۹ دلاری آن باعث شده به‌عنوان ارزان‌ترین ساندبار بازار شناخته شود. این محصول همچنین کوچک‌ترین ساندبار Sonos تا امروز است.

به گزارش Gizmochina، قیمت مجموعه ساندبارهای Sonos از ۳۹۹ دلار (برای مدل Sonos Beam Gen2) تا ۸۹۹ دلار (برای Sonos Arc) متغیر است. قSonos Ray یک ساندبار مقرون‌به‌صرفه است که این شرکت با هدف ارائه‌ی قابلیت صدای فراگیر به طیف گسترده‌تری از مشتریان تولید کرده است. Sonos با معرفی Sonos Ray درصد زیادی از کاربران تلویزیون را هدف قرار داده که هنوز از بلندگوهای داخلی تلویزیون استفاده می‌کنند.

sonos ray

Sonos Ray از لبه‌های مخروطی بهره می‌برد و به‌همین‌دلیل می‌توان آن را حتی در فضاهای بسیار کوچک نیز قرار داد. علاوه‌براین می‌توان از این محصول به‌عنوان بلندگوهای عقب برای گسترش صدای Sonos Arc یا Beam استفاده کرد. همچنین می‌توان این ساندبار را به‌صورت عمودی به دیوار متصل کرد تا به‌عنوان بلندگوی پشتیبانی برای نوارهایی صوتی بزرگ‌تر مورد استفاده قرار گیرد. بااین‌حال، ابعاد Sonos Ray مانع از ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی لذت‌بخش نخواهد شد، زیرا سیستم باس آن از فناوری ضد اعوجاج بهره می‌برد تا صداهایی با فرکانس پایین و کیفیت بالا تولید کند.

ساندبار Sonos Ray با چهار درایور شامل دو توییتر با عملکرد بالا و دو ووفر میانی بیضی‌شکل عرضه می‌شود. اگرچه این محصول از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی نمی‌کند، همچنان صدای باکیفیتی ارائه می‌دهد. این ساندبار همچنین می‌تواند به سایر ساندبارهای Sonos متصل شود تا تجربه‌ی سینمایی عالی‌ای در خانه ایجاد کند. فناوری اختصاصی TruePlay این ساندبار برای کالیبره کردن خروجی با محیط اطراف استفاده می‌شود. برنامه‌ی S2 در دستگاه‌های اندورید و iOS دردسترس است اما برخی ویژگی‌ها در تنظیمات اندروید این اپلیکیشن ارائه نشده است.

Sonos Ray از درگاه اپتیکال برای اتصال به تلویزیون بهره می‌برد و به‌همین‌دلیل می‌توان از آن برای اعمال تنظیمات مختلف استفاده کرد. Sonos در مورد ساندبار جدید مقرون‌به‌صرفه‌ی خود بسیار هیجان‌زده است و احساس می‌کند وقتی وارد بازارهای مختلف شودَ، با استقبال خوبی ازطرف مشتریان مواجه خواهد شد. جزئيات درمورد تاریخ عرضه‌ی جهانی این محصول هنوز ارائه نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات