ال جی تبلت Optimus را با نمایشگر سه بعدی بدون نیاز به عینک عرضه خواهد کرد

جمعه ۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
ال جی پس از تولید موفقیت آمیز تلفن های هوشمند Optimus قصد دارد تبلت های Optimus را نیز عرضه کند. شایعات حاکی از آن است که این تبلت ها Optimus Pad نام‌گذاری خواهند شد و علاوه بر مشخصات بسیار جذاب، قیمت مناسبی نیز خواهند داشت. ال جی هنوز بسیاری از مشخصات فنی این تبلت را اعلام نکرده است ولی برخی از آن‌ها را در ادامه مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد تبلت Optimus در ماه آینده و در نمایشگاه Mobile World Congress 2011 به نمایش عموم در آید. این تبلت قیمت بسیاری مناسبی نیز خواهد داشت حدود 299 یورو که درمقابل تبلت 800 یورویی Motorola Xoom واقعا مناسب به نظر می‌رسد.

بسیاری معتقدند که LG Optimus Pad دارای صفحه‌نمایش سه بعدی خواهد بود. وب سایت GPSandCo اعلام کرده است LG به آن‌ها گفته که Optimus Pad دارای صفحه‌نمایش 8.9 اینچی سه بعدی است که بدون نیاز به عینک قادر به نمایش تصاویر سه بعدی خواهد بود. پردازنده دو هسته‌ای(Dual Core) این تبلت نیز از خانواده Tegra 2 انویدیا است.

Optimus Pad دارای یک پورت HDMI و یک پورت USB نیز خواهد بود.

جیمز چاو یکی از مدیران ال جی گفته است: "به‌زودی از محصولات سه بعدی جدید ال جی شگفت زده خواهید شد" به نظر می‌رسد تبلت Optimus Pad ال جی نیز دارای صفحه‌نمایش سه بعدی باشد چون ال جی پیش تر "تبلت های دو بعدی را درمان سرطان دانست (کنایه از عدم درمان سرطان)" که مورد اعتراض همه قرار گرفت.

سیستم عامل Optimus Pad اندروید نسخه 3 خواهد بود، دلیل اینکه LG تبلت خود را در یک ویدئو نمایش داد بجای اینکه به مردم عادی اجازه آزمایش آن را دهد این است که هنوز Android 3.0 نهایی نشده است اما به نظر می‌رسد Optimus Pad با نسخه اولیه اندروید 3.0 عرضه شود. هنوز قیمت تبلت ال جی مشخص نشده است.

تا شروع نمایشگاه Mobile World Congress 2011 حدود یک ماه باقی مانده است در این نمایشگاه محصولات مختلف شرکت‌های تولید کننده موبایل عرضه خواهد شد.

منبع: Tech Radar

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات