طراحی دفتر کار Scor؛ شعبه بوگوتا

یک‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار Scor واقع در شهر بوگوتا توسط شرکت ساختمانی و دکوراسیون داخلی aei طراحی شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: Aei
  • کارفرما: Scor
  • متراژ: ۹۴۷ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۷
  • محل: بوگوتا، کلمبیا

شرکت Scor در زمینه‌ی ارائه‌ی انواع خدمات بیمه از جمله بیمه اموال، بیمه حوادث و بیمه‌ی عمر فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۷۰ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر پاریس واقع است. شرکت aei یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساختمانی و طراحی دکوراسیون داخلی در کشور کلمبیا است که طراحی دفتر جدید این شرکت را در شهر بوگوتا برعهده داشته است. طراحان با در نظر گرفتن اهداف و ارزش‌های شرکت Scor طراحی و اجرای این پروژه را آغاز کردند؛ به‌طوری که به‌محض ورود به دفتر این شرکت بیمه، حس اعتمادبه‌نفس، احترام به مشتری، آرامش و آسودگی خاطر به مشتریان القا می‌شود. در حقیقت گروه طراح توانسته است با استفاده‌ی هوشمندانه از رنگ‌ها و نورپردازی و متریال مناسب، حس اعتماد و آرامش خاطر را به مشتریان این شرکت بیمه منتقل کند.

طراحی دفتر کار Scor

در سرتاسر فضای داخلی این دفتر کار از کف‌پوش‌های چوبی، نورپردازی غیر مستقیم و ترکیبی از رنگ سفید و آبی استفاده شده است. در واقع طراحی داخلی و دکوراسیون این دفتر کار، هویت و برند تجاری شرکت را برجسته‌تر می‌کند. برای طراحی قسمت‌هایی از دفتر مانند اتاق جلسات که کارکنان به سکوت و تمرکز بیشتری نیاز دارند، از دیواره‌های شیشه‌ای استفاده شده است؛ بدین ترتیب بخش‌هایی از دفتر کار با استفاده از دیوارهای شیشه‌ای از سایر قسمت‌ها جدا می‌شود.

طراحی دفتر کار Scor

در طراحی دفتر کار Scor از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع برای دیوارها و کف‌پوش‌ها استفاده نشده، با این حال در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف دفتر ترکیبی از رنگ سفید و آبی به کار برده شده است. استفاده از این دو رنگ در کنار یکدیگر، در ایجاد یک محیط بانشاط و آرامش‌بخش بسیار تأثیرگذار بوده است.

طراحی دفتر کار Scor

قسمتی از دفتر کار، برای استراحت کارکنان اختصاص داده شده است؛ میز و صندلی‌هایی که برای این قسمت از دفتر انتخاب شده‌اند، طراحی بسیار جالبی دارند. علاوه بر رنگ و طرح جالب مبلمان و نورپردازی غیر مستقیم، تناسب و هماهنگی فوق‌العاده‌ای در طراحی دیوارها، سقف و کف‌پوش‌های چوبی وجود دارد. همه‌ی‌ این عوامل، یک محیط آرامش‌بخش را برای کارمندان شرکت ایجاد کرده‌اند.

طراحی دفتر کار Scor
طراحی دفتر کار Scor
طراحی دفتر کار Scor
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات