کانسپت عینک واقعیت افزوده سامسونگ در ویدئوهای غیر رسمی به نمایش درآمد

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز ویدئوهایی منتشر شده‌اند که ایده‌‎‌ی عینک واقعیت مجازی سامسونگ را به نمایش می‌گذارند که فعلا با نام سامسونگ گلس لایت شناخته می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ چند سالی است روی ساخت عینک واقعیت افزوده کار می‌کند و حتی تصاویری از مدل آزمایشی این محصول در CES 2021 به نمایش درآمد. هنوز شواهدی برای عرضه این محصول وجود ندارد؛ اما امروز ویدئوهایی منتشر شد که به این عینک واقعیت افزوده اشاره دارند.

به گزارش ورج، به نظر می‌رسد عینک واقعیت افزوده سامسونگ درحال‌حاضر سامسونگ گلس لایت نامیده می‌شود. این عینک می‌تواند یک صفحه‌نمایش بسیار بزرگ پیش روی کاربران قرار بدهد که روی آن می‌توانند بازی کنند، فیلم ببینند یا به انجام کارهای روزانه بپردازند. در واقع این عینک می‌تواند به‌عنوان یک صفحه‌نمایش بسیار بزرگ عمل کند.

در ویدئوی بعدی دوباره محصولی شبیه به سامسونگ گلس لایت مشاهده می‌کنیم که در آن، کاربر با آیتم‌های سه‌بعدی سروکار دارد و در محیط واقعی با آن‌ها تعامل خواهد داشت. این عینک شبیه مایکروسافت هولولنز است.

در این ویدئوها مشخص می‌شود که کاربر با استفاده از ساعت هوشمند می‌توانند رابط کاربری این عینک واقعیت افزوده را هدایت کند و دیگر مجبور نیست با آیتم‌های مجازی که روی هوا قرار گرفته‌اند، تعامل کند و با ساعت هوشمند خیلی سریع‌تر می‌توان این کار را انجام داد.

هنوز مشخص نیست این محصول سامسونگ کی راهی بازار می‌شود. گفته شده است ساعت هوشمند بعدی سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید راهی بازار می‌شود. البته به نظر می‌رسد اپل هم قصد دارد چنین محصولی راهی بازار کند؛ این شرکت نه‌تنها ساعت هوشمند دارد، بلکه گفته می‌شود در حال ساخت عینک واقعیت افزوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات