گوگل اسیستنت هم اکنون بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد

سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
براساس آخرین گزارش گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2018 ، گوگل اسیستنت بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.
تبلیغات

از ساعت 21:30 امشب ، رویداد توسعه دهندگان گوگل 2018 به نام Google I/O 2018 آغاز شده است. در این رویداد دقایقی پیش اعلام شد که دستیار هوشمند این شرکت در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

گوگل اسیستنت که در ابتدا به عنوان یک چت بات در نرم افزار الو (Allo) پا به میدان گذاشته بود، نخستین بار در تلفن هوشمند گوگل پیکسل به صورت رسمی وارد بازار شد و حالا به اندازه‌ای رشد کرده است که در سراسر جهان بیش از نیم میلیارد کاربر دارد.

در ابتدا این نرم افزار مشکلات بسیاری داشت؛ اما بعد از گذشت تقریبا دو سال، به یکی از بهترین دستیاران هوشمند حال حاضر بازار بدل گشته است. گوگل اسیستنت (Google Assistant) هم اکنون در بسیاری از تلفن‌های اندرویدی، تبلت‌های اندرویدی، پیکسل بوک‌ها، اسپیکرها و ساعت‌های هوشمند به یکی از اجزای جدانشدنی آن‌ها تبدیل شده است.

در حال حاضر گوگل با همکاری ۴۰ شرکت سازنده اتومبیل، گوگل اسیستنت را در محصولات آن‌ها تحت عنوان اندروید اتو (Android Auto) جای داده است. این ۴۰ شرکت در بیش از ۵۰۰ محصول خود از گوگل اسیستنت استفاده کرده‌اند. پس از انتشار گوگل اسیستنت، استفاده از دستیار صوتی هوشمند در هند بیش از 3 برابر افزایش یافته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات