در مسابقه زومیت شرکت کنید و برنده ۴ گوشی الجی شوید! [اعلام برندگان]

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
به مناسبت ۱۰ سالگی زومیت تصمیم گرفتیم تا با راه‌اندازی مسابقه‌ای، از همراهی شما کاربران محترم قدردانی داشته باشیم. برگزاری مسابقه با حمایت ال‌جی صورت گرفته است.
تبلیغات

به پاس ۱۰ سال همراهی شما، باارزش‌ترین کاربران وب‌فارسی که زومیت را دنبال کردید، مسابقه‌ای هیجان انگیز را با حمایت شرکت LG تدارک دیده‌ایم. اوضاع و احوال فناوری در سال‌های اخیر دست‌خوش تغییرات نسبتا ناخوشایندی شده است اما خوشحالیم که مسابقه زومیت هم‌زمان با ورود مجدد الجی به بازار داخل است. این فرصت را غنیمت شمردیم تا الجی ولوت، یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های این شرکت کره‌ای را به‌عنوان اولین جایزه در مسابقه زومیت در نظر بگیریم. 

نسخه آفلاین از قرعه‌کشی

تماشا در آپارات

ردیف

نام کاربری

بخش

جایزه

۱

fatemekeramati2000

لایک اینستاگرام

اسپیکر 

LG PH4

۲

poriaasadi124

لایک اینستاگرام

پاور بانک ال‌جی

۳

mr_.tech_

کامنت اینستاگرام

گوشی LG K41S

۴

behrad___mz

کامنت اینستاگرام

اسپیکر بلوتوث PH1

۵

tesla_gate

فالوور اینستاگرام

گوشی LG K61S

۶

kia.dvm

فالوور اینستاگرام

اسپیکر بلوتوث PH1

۷

raizex

نظرات سایت

گوشی LG K51S

۸

startend

نظرات سایت

اسپیکر بلوتوث PH1

۹

Keykhosro_Goorani

کاربران سایت

گوشی LG Velvet

۱۰

mohammad1500a

کاربران سایت

اسپیکر بلوتوث PH1

ال‌جی قصد دارد گوشی‌های مختلف خود را از اواخر مهرماه وارد بازار کشور کند.

مشخصات کلی مسابقه:

  • کاربران می‌توانند در همه بخش‌های قرعه‌کشی شرکت کنند، اما به هر کاربر فقط یک بار جایزه اهدا می‌شود و اولین باری که نام کاربر به‌عنوان برنده در قرعه‌کشی انتخاب شود معیار قرار می‌گیرد
  • همراه داشتن کارت ملی برای دریافت جایزه لازم است
  • مدت مسابقه یک هفته یعنی تا پایان روز یک‌شنبه ۲۳ شهریورماه خواهد بود
  •  شرکت در مسابقه زومیت برای همه‌ی کاربران آزاد و رایگان است
  • حامی این مسابقه شرکت ال‌جی است و جوایز مسابقه پس از ورود محصولات ال‌جی به بازار کشور در اواخر مهرماه انجام می‌شود

جوایز و نحوه‌ی قرعه‌کشی‌

جوایز مسابقه طبق شرایطی که در ادامه توضیح داده خواهد شد بین شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی می‌شود.

  • بخش اول: قرعه‌کشی بین کاربران سایت زومیت  - یک دستگاه گوشی LG Velvet و یک دستگاه اسپیکر بلوتوث PH1قرعه‌کشی بین کاربران فعال سایت انجام می‌شود، کاربرانی که طی یک ماه گذشته تا اتمام مدت مسابقه، حداقل یک بار در سایت لاگین کرده باشند. 
  • بخش دوم: قرعه‌کشی بین کاربران فعال در بخش نظرات - یک دستگاه گوشی LG K51S و یک اسپیکر بلوتوث PH1قرعه‌کشی بین کاربرانی که در بخش نظرات شرکت کرده‌اند انجام می‌شود، کاربرانی که طی یک ماه گذشته تا اتمام مدت مسابقه، حداقل یک کامنت در سایت ارسال کرده‌اند. دیدگاه‌های غیرمرتبط با پست مد نظر قرار نخواهند گرفت.
  • بخش سوم: قرعه‌کشی دنبال‌کنندگان صفحه زومیت در اینستاگرام - یک دستگاه گوشی LG K61S و یک اسپیکر بلوتوث PH1قرعه‌کشی بین دنبال‌کنندگان صفحه‌ی اینستاگرام زومیت انجام می‌شود، برای شرکت در این قرعه‌کشی صفحه‌ی instagram.com/thezoomit را دنبال کنید.
  • بخش چهارم: قرعه‌کشی کامنت‌های پست مسابقه در اینستاگرام زومیت - یک دستگاه گوشی LG K41S و یک اسپیکر بلوتوث PH1 قرعه‌کشی بین کاربرانی که زیر پست مسابقه‌ی زومیت در اینستاگرام کامنت ارسال کرده‌اند، انجام می‌شود.
  • بخش پنجم: قرعه‌کشی لایک‌های پست مسابقه در اینستاگرام زومیت - یک دستگاه اسپیکر LG PH4 و یک دستگاه پاور بانک ال‌جیقرعه‌کشی بین کاربرانی که پست مسابقه را در صفحه‌اینستاگرام زومیت لایک کرده‌‌اند انجام می‌شود. 

از همراهی شما ممنونیم، 

به‌روزرسانی در تاریخ ۲۵ شهریور: مهلت شرکت در مسابقه به پایان رسید. در این صفحه قرعه‌کشی میان ۳۶۳۰ کامنت این صفحه و کامنت یک ماهه کاربران انجام خواهد شد و در صفحه‌ی اینستاگرم، مسابقه با ۱۰۳۸۷۹ کامنت، ۲۱۶۹۵ لایک و ۷۳۴۹۰ فالوور بسته شد. پس از بررسی اطلاعات زمان دقیق قره‌کشی اعلام خواهد شد.

به‌روزرسانی در تاریخ ۲۸ شهریور: بررسی و پردازش اطلاعات به پایان رسید. روز شنبه مورخ ۲۹ شهریورماه حوالی ساعت ۱۸:۰۰ قرعه‌کشی به‌صورت زنده در همین صفحه و لایو اینستاگرام انجام خواهد شد. 

به‌روزرسانی در تاریخ ۳۰ شهریور: قرعه‌کشی در تاریخ ۳۰ شهریور به پایان رسید. جدول برندگان به‌همراه نسخه آفلاین از قرعه‌کشی در کانال آپارات آپلود شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات