ویدئو اولین گوشی شیائومی با دوربین سلفی در زیر نمایشگر فاش شد

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق ویدئو جدید نسبت داده‌شده به مدل ویژه‌ی شیائومی می ۱۰ اولترا، این گوشی از دوربین سلفیِ زیر صفحه‌نمایش بهره می‌برد. گفته می‌شود مدل ویژه‌ی می ۱۰ اولترا پاییز امسال از راه می‌رسد.
تبلیغات

شیائومی از مدت‌ها پیش تلاش‌هایش را برای پیداکردن راهکاری جدید به‌منظور انتقال دوربین سلفی گوشی‌هایش به زیر صفحه‌نمایش آغاز کرده و قصد دارد در آینده‌ای نه‌چندان دور، اولین گوشی خود را با این فناوری جدید به بازار عرضه کند. درحالی‌که کسی انتظار نداشت، نخستین خبر درباره‌ی گوشی مجهز به این فناوری منتشر شد. براساس ویدئویی تازه فاش‌شده، اولین گوشی شیائومی با این نوع دوربین سلفی بین اکتبر تا نوامبر ۲۰۲۰ (پاییز) به بازار عرضه خواهد شد. این ویدئو گوشی هوشمندی را به‌تصویر می‌کشد که بسیار آشنا به‌نظر می‌رسد. 

تماشای ویدئو در توییتر

همان‌طورکه در ویدئو بالا مشاهده می‌کنید، پنل پشتی گوشی با پنل پشتی شیائومی می ۱۰ اولترا مطابقت دارد. بنابراین، به‌نظر می‌رسد که شیائومی می‌خواهد پاییز امسال مدلی ویژه از می ۱۰ اولترا را با دوربین سلفی در زیر صفحه‌نمایش عرضه کند. می ۱۰ اولترا، جدیدترین پرچم‌دار شیائومی، گوشی کاملی است و قطعا حضور دوربین سلفی در زیر نمایشگر می‌تواند این گوشی را کامل‌تر کند. نکته‌ی عجیب این است فردی که در ویدئو مذکور گوشی شیائومی را در دست دارد، دوربین سلفی را روشن نمی‌کند تا با نحوه‌ی عملکردش آشنا شویم. برای روشن‌نشدن دوربین می‌توانیم سه دلیل ذکر کنیم:

  • فردی که این ویدئو را ضبط می‌کند، می‌خواهد ناشناس باقی بماند؛
  • این گوشی فعلا نمونه‌ای اولیه است و تمامی قطعات آن به‌درستی و بدون مشکل کار نمی‌کند؛
  • گوشی به‌نمایش درآمده در ویدئو یادشده جعلی است و شیائومی هنوز نتوانسته دوربین سلفی را به زیر صفحه‌نمایش منتقل کند.

با بررسی دقیق ویدئو، نتوانستیم مدرکی برای اثبات این ادعا پیدا کنیم که ویدئو مذکور دست‌کاری شده است. در نظر داشته باشید که در‌حال‌حاضر، هیچ‌چیز به‌طور قطعی اعلام نشده و حتی تاریخ عرضه‌ی احتمالی گوشی در پاییز ممکن است جعلی باشد. پیش‌تر، شیائومی گفته بود نخستین گوشی‌اش با این نوع دوربین سلفی تا پیش از سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات