فروش ویژه سامسونگ کلکسی A11 توسط داریا همراه به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی

یک‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
داریا همراه به‌عنوان یکی از واردکنندگان گوشی‌های سامسونگ تصمیم گرفته تا به‌مناسبت سال تحصیلی جدید و نیاز دانش‌آموزان به گوشی، گوشی گلکسی A11 را به‌طور ویژه بفروشد.
تبلیغات

با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کارهای روزمره‌ی ما دچار تغییر شد و به‌یک‌باره بسیاری از کسب‌وکارها به حالت نیمه تعطیل درآمد و بسیاری سعی کردند تا کارها و وظایف روزانه‌ی خود را از منزل و به‌صورت دورکار انجام دهند. دانشگاه‌ها و مدرسه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نبودند و پس‌ازآنکه بسیاری از مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها به حالت تعطیل درآمدند، استفاده از قابلیت فضای مجازی و برگزاری کلاس‌های درس در فضای آنلاین به‌عنوان راهکاری برای ادامه‌ی سال تحصیلی مطرح شد.

سال گذشته‌ی تحصیلی با بهره‌گیری از پلتفرم شاد به‌هرترتیب به‌پایان رسید؛ اما از رخت‌بربستن کرونا خبری نبود؛ ازاین‌رو، برگزاری کلاس‌ها به‌صورت آنلاین در سال تحصیلی جدید همچنان ادامه دارد که از حدود ۱۰ روز پیش نیز آغاز شده است. یکی از ملزومات حضور در کلاس‌های آنلاین، داشتن گجتی دیجیتال نظیر پی‌سی، لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی‌هوشمند است که با افزایش اخیر قیمت دلار و همچنین کمبود ایجادشده، بسیار گران شده‌اند. همین گران‌شدن باعث شده شماری از خانواده‌ها برای تهیه‌ی چنین گجت‌هایی با مشکل رو‌به‌رو شوند و فرزندانشان نیز از کلاس‌های درس محروم بمانند.

به‌همین‌دلیل، ما در داریا همراه برای کمک به دانش‌آموزان به‌منظور حضور در کلاس‌های درس بر آن شدیم تا جشنواره‌ی خریدی برای فروش گوشی هوشمند گلکسی A11 سامسونگ برگزار کنیم. گلکسی A11 را باید جزو گوشی‌های هوشمند پایین‌رده‌ی سامسونگ خواند که از قیمت مناسب‌تری برخوردار است؛ هرچند به‌واسطه‌ی مشخصات فنی‌اش، می‌توان از آن به‌عنوان گجتی مناسب برای حضور در کلاس‌های آنلاین استفاده کرد.

گلکسی A11 از نمایشگری ۶/۴ اینچی بهره می‌برد؛ ازاین‌رو، گزینه‌ای مناسب برای مشاهده‌ی محتوا، مخصوصا محتوای آموزشی است. دیگر ویژگی مهم این گوشی بهره‌مندی از باتری ۴‌هزار میلی‌آمپرساعتی است که نگرانی کاربران را از تمام‌شدن زودهنگام باتری کاهش می‌دهد. دوربین سه‌گانه متشکل از حسگر‌های ۱۳ و ۵ و ۲ مگاپیکسلی نیز دیگر ویژگی این محصول است.

اطلاعات مربوط به جشنواره در این قسمت قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید ازطریق وب‌سایت داریا همراه یا پیچ اینستاگرام این مجموعه محصول مدنظر را سفارش دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات